hahaha Brian, je geeft er weer :p
Uhm, in de tijd dat ik ‘werkte’ laat zeggen dat er van me geprofiteerd werd ging dat redelijk tot ik stopte met de medicijnen.
Lol heb ik er eigenlijk niet aan want anders had ik zeker nog gewerkt. Ik kon de druk niet meer aan, de complotten achter mijn gat, het uitlachen enzovoort. Die stomme baas had ze ook niet op een rijtje denk ik, je kon hem alleszins geen baas noemen.
Silennight?.. uhm, wel… eigenlijk ging ik al voor 23 uur gaan slapen omdat het nogal lichamelijk slecht ga maar na de pillekes gaat dat weer beter en nu wil ik nog teveel dingen doen tot ik morgen plat lig.
Ow, Brian, bedankt voor je soms geschifte teksten want ik ging mijn risperdal es mooi inspuiten maar door je tekst heb ik het toch maar niet gedaan, het bleef gelijk hangen wat je zei (sorry voor de belgische dialecten)
Ik zie de wereld nu echt hoe ze is en ik heb nog meer geschifte momenten zoals nu want ik zit met een smile van hier tot in tokyo terwijl er geen enkele reden. Mijn hersenen lijken emoties om te draaien en normaal zou ik niet moeten huilen maar ik lach me te pletter.
whahahahaa, oh my god………ik denk dat ik effe een hihibui heb :p
Brian, ik weet niet wat dat is met jouw maar ik moet altijd je teksten meermaals lezen omdat ik ze altijd verkeerd intrepeteer. Ligt het aan mij of aan jou :p.
Mijn benamingswoorden willen niet lukken.
Ik denk dat ik beter stop want ik ben in de war en ratel 1 stuk door. Vandaag hadden al een paar mensen last van mijn verwarde hak op de tak taaltje, raken ze zelf in de war van ‘HUH, wat zeg je nu :p’
Ik denk dat ik een gekke weblog ga opzetten voor mensen die ook van rare humor houden en hak op de tak gedoe. En ik denk zelfs niet meer, ik ga het gewoon doen…
bye bye, sleep tight because it's midnight