Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik word gek van m'n medicijnen

• Keighleigh

Ik heb in overleg met m'n behandelaar het besluit genomen om geen medicijnen meer te slikken alleen nog als ik klachten heb, ben zo blij dat ik nu ook eindelijk een besluit heb kunnen nemen, die pillen veranderen heel subtiel je karakter dat vind ik toch wel eng, dan maar een beetje maf hoor, ik wil m'n creativiteit en mijn levenslust weer terug! Ik ga afbouwen op vakantie bij m'n ouders in Spanje.

• Sharon

heel goed dat je probeert te stoppen, ik ben ook een halfjaar zonder geweest maar mij is het niet gelukt en ik zit nu dus weer aan de pillen. hoop dat het jou wel lukt!!!

• Angela mv Rick 20-05-2005

Ja ik hoop het ook

• Sofie

Wat voor medicijnen slikte je?

Ik herken me in je verhaal, maar durf niet te stoppen.

Knap dat je dat wel durft

Veel succes

Ik slik Haldol en nu zijn er weer nieuwe veranderingen: deze maand ben ik opeens klachtenvrij geweest dus ik kijk het nog 1 maand aan daarna ga ik het nogmaals bespreken met m'n behandelaar.

• sofie

Hoi,

Ik slik abilify en ben net zo'n dode huismus geworden (denk alleen nog maar aan dominosteentjes omgooien). Vroeger hield ik er van om lekker te stappen, beetje doorzakken en als laatste de kroeg uit de rollen. Nu sport ik bijna niet meer heb nog minder sex dan .. …. Baal er echt van en ik voel me zo leeg.Herkennen jullie dit?

Ik heb ook geen behoefte meer aan sporten en zit het liefste hele dagen thuis en ik was vroeger ook niet zo. Mensen die me kennen zeggen dat ik er nog nooit zo gelukkig en goed uitgezien heb zo rustig zo voldaan en ergens voelt het ook wel zo, maar tegelijk heel leeg.

• xavier

ik neem al drie jaar Zyprexa en ben er erg tevreden mee. eens ben ik gestopt en toen liep het fout af.

enige bijwerking , je gewicht neemt drastisch toe.

Word jij dan niet vlak van je pillen?

• lexa

Ik in elk geval niet, word er helderder en opener van.

En van de AD ook opener, daarvoor was ik vaak depressief en dat vlakt pas af