Net een heel gesprek met mijn man gehad Dave probeert nog altijd te blowen maar hij doet het toch om de een of andere reden niet stiekem genoeg,
of wil dat hij gesnapt wordt nou krijgt hij weinig kans van ons want zijn id kaart en giropas hebben wij alleen hij ging twee keer naar de stad om kleding te kopen maar kwam zonder kleren thuis.
Nou dan weet ik het al dus het ene pakje van 3 blowtjes kwam uit zijn jas het andere heb ik uiteindelijk om moeten vechten met hem maar ook te pakken gekregen.
Heb belooft aan hem niet aan pa te vertellen want die wordt dan zo boos uit zijn woorden te zeggen .
Vanavond dus wel alles aan pa verteld ik ben benieuwd hoe andere mannen er mee om gaan maar hij zegt jij heb een band met dat kind dat heb ik niet,
want ik heb hem nooit 9 maanden gedragen.
Nou ik vind dat bull shit want 9 maanden in mijn buik tot zijn 17 jaar nooit gedacht aan schizofrenie tot heden dat wel met hem wat aan de hand is.
Maar goed nu een korte up date van Dave
Gaat het goed ja ,
Dave is gestopt met school kan de stress niet aan en is steeds meer inzicht in zijn ziekte gaan krijgen heeft het zeer moeilijk hiermee huilt heel veel,
dus ik denk het gaat beter met hem en slikt trouw zijn medicatie.
Aan de andere kant is hij niet meer psychotisch en heeft zich zelf aangemeld voor de dagbehandeling van de Robert Fleury.
Wat voor ons zelf ook weer een beetje betekend dat het met Dave toch anders loopt als wat onze toekonsverwachtingen waren.
Maar ik ben al lang blij geen wanen meer en Dave zal wel altijd schizofreen bljven.
Dat moet ik maar aanvaarden en opletten op blowen dus allert.
Ik zeg dit nu wel makkelijk maar vergeet niet hier gaat heel wat strijden in dit huis aan vooraf zoals bij iedereen van ons.
Ik ben dus lid van schizofam vanwege mijn zoon dat is een email groep voor mensen waarvan hun kind schizofreen is maar wou je ook even mijn mail naar hun laten lezen en ben benieuwd hoe jij hier op reageerd