Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dit bericht speciaal voor brian

• anneke

Net een heel gesprek met mijn man gehad Dave probeert nog altijd te blowen maar hij doet het toch om de een of andere reden niet stiekem genoeg,

of wil dat hij gesnapt wordt nou krijgt hij weinig kans van ons want zijn id kaart en giropas hebben wij alleen hij ging twee keer naar de stad om kleding te kopen maar kwam zonder kleren thuis.

Nou dan weet ik het al dus het ene pakje van 3 blowtjes kwam uit zijn jas het andere heb ik uiteindelijk om moeten vechten met hem maar ook te pakken gekregen.

Heb belooft aan hem niet aan pa te vertellen want die wordt dan zo boos uit zijn woorden te zeggen .

Vanavond dus wel alles aan pa verteld ik ben benieuwd hoe andere mannen er mee om gaan maar hij zegt jij heb een band met dat kind dat heb ik niet,

want ik heb hem nooit 9 maanden gedragen.

Nou ik vind dat bull shit want 9 maanden in mijn buik tot zijn 17 jaar nooit gedacht aan schizofrenie tot heden dat wel met hem wat aan de hand is.

Maar goed nu een korte up date van Dave

Gaat het goed ja ,

Dave is gestopt met school kan de stress niet aan en is steeds meer inzicht in zijn ziekte gaan krijgen heeft het zeer moeilijk hiermee huilt heel veel,

dus ik denk het gaat beter met hem en slikt trouw zijn medicatie.

Aan de andere kant is hij niet meer psychotisch en heeft zich zelf aangemeld voor de dagbehandeling van de Robert Fleury.

Wat voor ons zelf ook weer een beetje betekend dat het met Dave toch anders loopt als wat onze toekonsverwachtingen waren.

Maar ik ben al lang blij geen wanen meer en Dave zal wel altijd schizofreen bljven.

Dat moet ik maar aanvaarden en opletten op blowen dus allert.

Ik zeg dit nu wel makkelijk maar vergeet niet hier gaat heel wat strijden in dit huis aan vooraf zoals bij iedereen van ons.

Ik ben dus lid van schizofam vanwege mijn zoon dat is een email groep voor mensen waarvan hun kind schizofreen is maar wou je ook even mijn mail naar hun laten lezen en ben benieuwd hoe jij hier op reageerd

• Brian

Halo Anneke, ik voel mij zeer vereerd..

Ik vind het allemaal ongelovelijk sad en treurig maar we zijn onze eigen kinderen en als je een @!#$ leven hebt is blowen een goede remedie. Vooral je gehoor krijgt extra dimensies en zelfs britney spears is te genieten. Mischien is dit wel de reden waarom de kiddies tegenwoordig zoveel blowen: dan is de eigen jeugdkultuur beter te pruimen (das toch een interesting filosofie). Ik had laatst een nachtmerrie en ik was vijftien en liep op dikke plastic schoenen in een omgedraaide spijkerbroek de emenenemrap, kill your mother uit mijn kop te leren toen .. het me duidelijk werd wat een martel gang het is om nu tiener te zijn. Ik kan dan wel 1000 theorien opgaan zitten pennen waarom schizofrenie en isolatie en waarom de wereld zo @!#$ is opgaan zitten pennen, dat wat ik meestal voor mijn eigen plezier graag doe, maar denk niet dat ik jou daar nu mee help. Misschien zijn hier onze nieuwe forum broeders en zusters van het geloof wel aan het juiste adres? Beter een bezoek aan de kerk dan aan het riagg! Wat dit betreft ben ik vol lof over de heer. In dit soort gevalletjes kan wat mij betreft de heer niet snel genoeg om de hoek komen. Ik lof ook de verhalen over drugs en misbruik en alle soorten misere die je maar bedenken kunt, been amputaties, golfoorlogen en toen..kwam de heer en alles was goed. Had natuurlijk graag iets geschreven wat wat brengt, maar ik ben net zo hulpeloos als jouw en dave, mijn bankrekening is ook zerozero en leef ook op 10 procent van dat wat ik zou wensen en willen. Aanmodderen en mediteren en spruitjes eten.