Wat fijn voor je dat je het nu zonder doet, en wat rot van je moeder maar tegelijk ook fijn dat ze je al die tijd zo geholpen heeft. Hoe bevalt het moeder zijn je?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshoi angela
het bevalt mij zeer goed om moeder te zijn .
ik heb ook een dochter van 7 jaar mijn zoon is 4 jaar ,gelukkig heeft mijn moeder mijn dochtertje gekend zij was 2 jaar toen mijn moeder is overleden , mijn moeder noemde mijn dochter altijd , mijn goudblokje , mijn moeder had 3 kleindochters , en helaas haar kleinzoon heeft zij nooit mogen vasthouden .
ik vind het heerlijk om moeder te zijn, iets hebben voor voor te zorgen er is geen beter medicijn ,ik weet nog toen ik zwanger was van mijn dochter dat iedereen zoiets had van kan zij dat wel aan, zo dacht ook mijn pychiater, daarom ben ik samen met mijn man het eerste jaar bij mijn ouders blijven wonen ,toen onze dochter een jaar was hebben we zelf een woning genomen ,dat was wel even wennen om dat ik een moeders kindje was , maar we woonde 5 minuten van elkaar af ,ik weet niet wat ik had gedaan of hoe het met mij gegaan was als ik geen kinderen had gehad toen mijn moerder is overleden ,ik ben bang dat ik nu dan al bij haar was ,maar nu heb ik iets waar ik voor moet leven en zorgen ,en dat doe ik met heel veel plezier en liefde ,de kinderen en mijn man hebben mijn leven weer 100% veranderdt in posetieve zin .
groetjes moon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?