Hoi allemaal
ik ben voor de eerste keer op dit prikbord,zelf ben ik ook schrizofreen
het gaat nu heel goed met mij zodat ik minimaal medicijnen gebruik , het is heel anders met mij geweest 10 jaar lang heb ik psychose in heel erge maten gehad ik heb alle soorten medicijnen wat er bestaan volgens mij gehad zeker 20 p.d en nog een keer per week een spuit ( nee ik heb nooit drugs gebruikt).ik zal een lang verhaal kort maken ,ik voel mij oneerlijk behandelt ik krijg een w.a.o uitkering van 53,00 pm ,omdat ik op 21 jarige leeftyd ziek ben geworden en werkte toen als oproepkracht , ik heb geen recht op wajong omdat ik met 17 jaar niet ziek was zeggen zij , maar dat is niet waar ik heb mij nooit goed gevoeldt ook niet als kind heb mijn school niet afkunnen maken ,maar hoe moet ik dat nu 20 jaar later bewijzen , ik heb al een rechtzaak tegen het uwv achter de rug , maar deze heb ik verloren , ik kan niet werken ,ben net op herkeuring geweest en weer 80-100 afgekeurdt .wie heeft tips of ideen voor mij wat ik zou kunnen doen zou dat ik ook een uitkering krijg waar ik recht op heb vind ik .ik heb wel een inkomsten mijn man werk, maar ik vind het oneerlijk dat mijn man voor alle kosten moet opdraaien en heel hardt moet werken soms 60-70 uur per week , omdat ze mij aan de kant schuiven met 53,00 euro pm
groetjes moon