Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waarom onaangenaam!!

• Marco!!

Schizofrenie:

Mijn denkwijze en omgang, met alles wat bij mij rond de tijd in mijn hoofd speelt. Kan ik bijna buitenaards noemen, want alles wat er speelt voor mijn werkelijkheid is geen stelselmatige band of omgang voor aan te wijzen. De mate waarin men en ik kan domineren en de ruimte die ik daarvoor heb. Kan ik bijna vaststellen dat er niet zulke kritische en hartstochtelijke denkwijzen zijn zoals die van schizofrenie is. De aardbodem heeft nooit zoiets in bezit gehad, schizofrenie is een ziekte dus waarom geen mooie, een @!#$ kan ook een probleem zijn als je grote @!#$ hebt!!

• Marco!!

Mijn eigen reactie!!!!!

Het zogenaamde bad gaan komt door je medicijnen, deze brengen je op de punten. Dit is het hele repetoir waarom schizofrenie de wereld in is geroepen. “Voel” je eigen gewoon kritische over je eigen denkwijze en wees niet zo negatief want bijna alles wat ik hier lees is bedroevend niet creatief en hell-achtig. Zonder medicijnen kunnen we niet we hebben gewoon die brake nodig op onze te hoge dopamine-gehalte, maar voel ook eens verlossing.

In de oosterlijke landen was vroeger deze denkwijze en medicatie een verlossing om aan vechtlustige geesten te ontkomen of anders onder controlle te krijgen!!

Het bad gaan is niet erg maar voel verlossing want die mitische macht van de medicatie stimuleert een een bovennatuurlijke kracht, ik vind het hier een mispel!!!