Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik tel de dagen af.....

• Angela mv Rick 20-05-2005

Ik word normaal altijd psychotisch rond m'n pms periode kon de klok er altijd op gelijk zetten, vorige maand medicatie verhoogd en opeens die hele maand stabiel en niet ziek geweest we weten niet of het toeval was of dat het zo blijft, dit is iets wat niemand had verwacht. Ik weet wel dat ik 2 dagen geleden ziek had moeten worden vandaag weer niet ziek, nog 8 dagen in de gevarenzone ik hou jullie op de hoogte!

• haasjehup

waarom neem je geen mirena spiraal; ik ben overal vanaf en zou niet meer anders willen

Getver daar moet ik niet aan denken ik wil in de toekomst bovendien nog meer kinderen.

• haasjehup

dan kun je het er gewoon uit laten halen…

Ja niet nu gelijk hehe ik heb net een kind gekregen.

Maar ik heb een andere reden die wil ik je best vertellen in feite is het zo dat je met een spiraal iedere zoveel maanden abortus pleegt omdat sommige eitjes wel degelijk bevrucht worden en dan afgestoten worden. Veel mensen weten dit niet voor mij een goeie reden om niet zo'n eng ding te willen maar ik heb geen zin in een discussie over een spiraal want daar gaat dit niet over.

• Ruba

Nou toch bedankt voor deze info en ik duim met je mee dat het goed gaat weer :-)

Hier gaat het nog steeds goed!

Ik denk dat het vandaag veilig is om te zeggen dat de medicijnen definitief aanslaan en dan ik naast de gebruikelijke pms klachtenvrij ben :)