Vorig jaar ben ik veel geconfronteerd met vragen over schizofrenie. Vooral studenten en bezorgde ouders zijn geinteresseerd naar mijn ervaringen en visies. Dit neemt nu mijn tijd omdat ik het graag doe en het gevoel heb dat het gewaardeerd wordt. Die malen dat ik in contact kwam met scholen en een keer met een firma onstond er een probleem dat ik niet officieel een financiele onkosten vergoeding aan kon nemen. Normaal gezegd: ik doe dit dus zwart en voor niets. Een bepaalde leraar zei nu tegen mij, laat je toch inschrijven bij de kamer van koophandel, maar ik dacht nee, het moet een lolletje blijven. Toch is er op een bepaalde manier een balletje aan het rollen gekomen want ik ontvang steeds meer mailtjes met het verzoek of ik niet nog eens langs wil komen, of dat ik kontact op nemen moet met die en die, en dat ik dit moet doen en dat. De grootste gedeelte moet ik dan teleurstellen omdat het allemaal vrij intensief is en mij de tijd ontbreekt. Hoe moet dit nu in de toekomst? Iemand een idee?