Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voorlichting

• Brian

Vorig jaar ben ik veel geconfronteerd met vragen over schizofrenie. Vooral studenten en bezorgde ouders zijn geinteresseerd naar mijn ervaringen en visies. Dit neemt nu mijn tijd omdat ik het graag doe en het gevoel heb dat het gewaardeerd wordt. Die malen dat ik in contact kwam met scholen en een keer met een firma onstond er een probleem dat ik niet officieel een financiele onkosten vergoeding aan kon nemen. Normaal gezegd: ik doe dit dus zwart en voor niets. Een bepaalde leraar zei nu tegen mij, laat je toch inschrijven bij de kamer van koophandel, maar ik dacht nee, het moet een lolletje blijven. Toch is er op een bepaalde manier een balletje aan het rollen gekomen want ik ontvang steeds meer mailtjes met het verzoek of ik niet nog eens langs wil komen, of dat ik kontact op nemen moet met die en die, en dat ik dit moet doen en dat. De grootste gedeelte moet ik dan teleurstellen omdat het allemaal vrij intensief is en mij de tijd ontbreekt. Hoe moet dit nu in de toekomst? Iemand een idee?

• maanzaadje

hey,

terug van weggeweest?

mooi dat er mensen zijn zoals jij die graag iets voor een ander overhebben.

doet me goed.

misschien is het een idee om een collectief op te richten, op deze manier vallen veel vervelende wetten en regels te omzeilen.

ik zou me er graag wat in willen verdiepen, vooral omdat je mij zo aanspreekt.

ik zie enorm veel toekomst in de dingen die je zegt over schizofrenie, ik ben er zelf ook van overtuigd dat je zonder medicijnen nog zo kunt genieten van t leven en misschien wel zelfs meer dan zonder schizofrenie.

misschien kunnen we eens mailen?

liefs

• Brian

Heel graag, gezamelijk strijden heeft dubbel effect en het is ook lang niet zo eenzaam.

• Angela mv Rick 20-05-2005

Je mag wel een beetje bijverdienen dat heb ik ook gedaan ik ben 2 jaar lang figurant geweest dan kreeg ik alleeen een onkostenvergoeding zoiets zou jij toch ook kunnen doen? (ik kreeg rond de 35 euro per dag)

• lexa

je zou je aan kunnen melden bij anoiksis of ypsilon dan krijg je volgens mij wel een vergoeding

• Marco!!

ten eerste is dit een goede voorlichting van carriere maken, maar het ligt nog steeds een beetje op een schizofreen niveau,(zover de ziekte gaan mag) je verdient er nog niks mee??? Misschien is het beter dat je een boek schrijft of je eigen verliest in muziek en sites zoals deze, want jouw verlichtings vooruitgang komt anders op een einde. Brain welke drugs paste niet zo goed bij je? Of wat is je probleem? Ben jij ook echt schizo? Ik geloof in je maar van dit verhaal geloof ik niet veel! ondanks dat!! Trouwens wat vinden jullie van wiet ik vind een een downer, dat is misschien de rede geweest waarom ik zo psycho ben.

Uitverkoren!!!

• dolf

Hallo Brian,

Een idee? Je kunt natuurlijk je eigen website maken. Dan kun je als het ware op afstand voorlichting geven.

Dolf.