Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

theorie

• anoniem

Hallo allen,

Ik heb ook schizofrenie. Dat weet ik nu ongeveer 5 maanden omdat mijn behandelend arts mij dat vertelde in augustus. In 2002 kreeg ik last van negatieve symptomen en ben toen gestopt met mijn HBO opleiding. Ik kreeg ook last van wanen. Ik dacht dat ik het terrosrisme moest bestrijden. In 2003 behaalde ik mijn MBO dilploma Beveiliger 2 en ging aan het werk als beveiliger. Ik werkte in de adhoc dienst en kon op elk moment worden opgeroepen om naar een bepaald object te gaan. Ik werkte 's nachts en overdag. Soms werkte ik 20 uur achter elkaar. Ik begon paranoide te raken en vetrouwde niemand meer. Ik zag opdrachten en codes bestemd voor mij op pakbonnen van goederen. Ik zag overal in kranten en reclames codes. Ook op de TV zag ik dingen die over mij leken te gaan. Er was ergens een organisatie in de VS die mij dit aandeed. Het moesten wel Natzies zijn.

Ik kreeg ook achtervolgingswanen en nam een alarm in mijn woning. Ondertussen werkte ik “gewoon” door. Ik las tijdens mijn werk op internet dat de CAO voor uitzendkrachten zou veranderen op 30 maart 2004. Dit was voor mij het moment om te stoppen met beveiligingswerk. Ik kan niet alles vertellen wat ik meemaakte in die periode omdat dat gewoonweg te complex is om te beschrijven. Maar ik merkte wel dat er iets goed mis was. Ik ging naar de huisarts en vertelde dat ik opdrachten kreeg via het internet, de tv, kranten en de radio. Ik werd doorverwezen naar de RIAG. Ik vertrouwde nog steeds niemand. Alles moest wel een groot Natzie complot zijn. In overleg ben ik toen vrijwillig opgenomen op een PAAZ afdeling. Na de eerste nacht wilde ik er weg. Ik belde met een uitzendbureau en vroeg of ze werk hadden. Toen ik te horen kreeg dat ik over drie dagen kon beginnen heb ik de PAAZ-afdeling verlaten en ben naar huis gegaan. Ik werkte nu als magazijn medewerker bij een farmaceutisch bedrijf. De stemmen op de radio bleven bestaan. Ik keek bijna geen tv meer aleen nog duitse kanalen. Internet gebruikte ik ook niet meer. Ik moest wel voor de CIA werken. Het was allemaal een test geweest om te kijken of ik zou doordraaien. Ik mocht het tegen niemand vertellen anders zou ik vermoord worden door een spion. Ik dacht te weten wie die spion was. Dat was vast en zeker het Israelische meisje met een russische achternaam dat ook bij het farmaceutische bedrijf werkte. Ik ging zo'n half jaar door met mijn geheime missies. Ik praatte thuis hardop tegen de radio en de tv. Dronk veel bier en rookte veel hasj. Ook stuurde ik brieven met kranteknipsels aan mijzelf omdat ik dat in een nummer op de radio gehoord had. In mei 2005 ging het volledig mis. Ik was vergiftigd door de Israelische mol. Ik rook een rottingslucht als ik uitademde. Het was tijd om ontslag te nemen en vredig te sterven in mijn eigen woning. Ik nam ontslag en sloot mij op in mijn woning. Ik at en sliep 3 dagen niet. Toen ik de 4e dag nog leefde ben ik naar het farmaceutisch bedrijf gegaan en heb daar mijn oude Chef in elkaar geslagen. Toen ging alles heel snel. De politie kwam erbij en ik werd afgevoerd. Op last van de burgemeester kwam ik terecht in het West-Fries gasthuis in Hoorn. Hier kreeg ik nog meer hallucinaties. Na 3 dagen ontsnapte ik vanuit de patio op de gesloten afdeling. Ik moest de Amerikaanse Ambassade berieken om veilig te zijn. Ik had namelijk een theorie ontwikkeld die ik moest verkondigen aan president Bush. Namelijk de aarde is de hemel.

Ik kwam niet ver en belandde weer in de isoleer. Na een week werd ik per ambulance vervoerd naar DIJK en DUIN. Om een lang verhaal kort te maken.

Zijn er mensen die ook de theorie: De aarde is de Hemel, kloppend vinden.

Nu gaat het allemaal weer beter. Ik woon weer thuis en doe 10 dagdelen vrijwilligerswerk. Binnekort wil ik weer betaalde arbeid gaan verrichten via een uitzendbureau. Het is allemaal zwaar klote wat er gebeurd is. Mijn hele wereld bleek niet te kloppen. Door goede vrienden en familie ben ik er weer bovenop gekomen. Maar wat mij het meeste steun geeft is dat mijn theorie lijkt te kloppen. Ik zit in de hemel. Alles is mogelijk als je maar wilt.

• maanzaadje

ik ben volledig overtuigd van de kracht van denken, in welke vorm dan ook.

• Angela mv Rick 20-05-2005

Ik geloof nie tdat de aarde de hemel is: ik ben Christelijk.

• Gerda

hoi

wat naar dat je dat allemaal mee moet maken gelukkig heb ik het niet zo erg.

ik heb wel dat ik andere mensen moet vermoorden dat wel en dat als ik in de stad ben bang ben dat de mensen mij vermoorden.

omdat ik toch niks ben.

ben blij voor je dat het weer wat met je gaat.

liefs gerda

• Marco!!

Jij bent duidelijk een nieuw komer, hier volgen de eerste lessen al!!! Wees zo creatief mogelijk, ik ga je mijn geheimen niet vertellen maar er is werk aan de deur, kijk maar naar brain die gaat veel geld verdienen als zijn vooruitgang het blijft doen. Hier is het een mispel van saaie psychiaters die het buskruit wel hebben gevonden. Zei stimuleren onze balans en zorgen voor een sociaal goedje beleid van asocialiteit, die hier gevonden kan worden met de beste schizo of patienten ter NL. Tien jaar hardcore is wat je staat te wachten, en de negativiteit van schizo's is: zij komen in hele vrachten. Trouwens rap is ook een hele positiviteit.