Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

I love woman

• Marco!!

Natasja had een kamper, een drugsdealer hij of zij hadden er voor gezorgd dat haar DNA-structuur mijn denkwijze minstens voor 1 jaar zal platleggen. Het was geloof ik 2003 (en hoe heet ze ookal weer, die waarzegster of genezer) en er was iemand die een half jaar niks zei om spirituel te doen. Natasja was zo ingesteld met DNA en een herseninfrastructuur dat dit gebeurde!! Toch denk ik nu weer (genezen) vaak terug aan die tijd want we hadden overal seks waardoor de transactie gebeurde want sandra kwam op mijn pad en zei deed mij weer geloven in god en kwam mijn hartstochtelijke denkwijze weer terug. Toch moet ik zeggen dat ik meer van vrouwen van niveau hou zoals natasja en ik sandra een leek vind, maar zei was kritische en dat kon ik gebruiken want ik heb mijn DNA en denkwijze weer terug!!!!!!

“Ik love woman who is really gonna love me”

psycoreworld.com

• piet

huh, ik begrijp hier helemaal niks van

• piet

sex-dna-waarzegster waar heb je in hemelsnaam over?

• Angela mv Rick 20-05-2005

Ben je niet een beetje psychotisch ofzo het is volstrekt onduidelijk waar je het over hebt.

• Wowed

Waar gaat dit over?