Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een nieuwe uitvinding tegen schizofrenie??

• A.N.Janssen-Khan

Ik heb onlangs gelezen over een nieuw-(wonder??)-middel-uitvinding-medicijn,in vorm van injecties die 2/3 per week/maand ingediend worden en een veel beter middel zou zijn,gelanceerd door UMCU,Nederland.

Toch na een paar keer contact gehad te hebben met UMCU blijken zij daar niks van te weten.

Weet iemand wat voor een medicijn-middel dat precies is en wie het echt lanceert en kan iemand mij daar meer informatie over verschaffen??Ik zou het echt zeer op prijs stellen.Bedankt.

• Angela mv Rick 20-05-2005

Ik heb er dacht ik een tijdje terug iets over gelezen maar het fijne weet ik er niet van, ik heb het ook niet nodig want m'n huidige medicijnen zijn goed aangeslagen.

• Gerda

hoi

ik gebruik risperdal constas dat is een depo( spuit in je bil) het werkt 2 weken dan moet ik weer een nieuwe halen.

het werkt voor mij uitstekend.

ik gebruikte hier voor gewoon risperdal maar dat was niet constant in mijn bloed dus kwam het voor dat ik tussen de pillen door stemmen hoorde.

omdat de stemmen heftige waren heb ik mijn psygiater gebeld en dit gekregen dat was zijn voorstel en heb er geen spijt van.

je krijgt het dus in je bil en werkt zo dat het constant in je bloed blijft zitten elke keer geeft het een dosis af.

zodat het gestroomt blijft en niet zoals met pillen je hebt het ingenomen en het werkt naar een tijdje niet meer.

nou ik hoop je de nodige info heb gegeven als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

liefs gerda

• Gerda

http://www.janssen-cilag.nl/index.jhtml?product=Risperdal%20Consta

hier staat het op wat het is veel leesplezier.

ik hoop je hier mee geholpen te hebben.

liefs gerda