Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schoonmoeder

• Carla

Hallo,

Mijn schoonmoeder is scizo en het is soms een gevaar voor haar eigen leven, ze wast zich niet heeft echt ALLE inboedel weggedaan weigert soms haar medicatie en loopt erg ``peppie,, door de slechste buurten van Rotterdam. Ook is ze eng mager heeft zeer lage bloeddruk en is vervallen van een zeer slimme en succesvolle vrouw. Ze is al vaker flauw gevallen op straat en weigert steevast de ambulance. Vorige week nog bestolen door een man die zgn een relatie met dr wilde …………………………………….. enz enz enz. Mijn lieve vriend en ik zijn radeloos wat moeten we doen?? Ze wil niet opgenomen/ begeleidt wonen etc Wij kunnen niet meer we hebben dr twee dagen per week over de vloer waarin ze eet, in bad gaat en dr kleren gewassen worden.De Arts blijft maar kramen we kunnen niets buiten dr wil om……………………………..maar ik weet zeker ik vind dr een keer dood en dat duurt niet zo lang meer ben ik bang.

Liefs Carla en oja zelf een valletje opzetten is te overwegen iemand ?? Help!!

• Angela mv Rick 20-05-2005

Nee je kunt iemand niet tegen hun wil opnemen tenzij ze een gevaar voor zichzelf of voor de buitenwereld zijn. Ik wens je veel sterkte.

• Meisje24

Ik zit precies in hetzelfde schuitje,alleen dan met mijn broertje. Het is te belachelijk voor woorden dat ze pas iets kunnen doen als het te laat is :-(

• x

Het spijt mij the moeten zeggen dat ik er niet mee eens ben vrijheid heeft nu een maal een prijs stel je voor dat je iedereen zo maar kunt oppakken of denk je egt dat de psychiatrie de eenegste is die nooit een fout maakt en iemand then onrechte opsluit dan ben je wel heel goed van vertrauwen in mijn ogen sterker ik ben van mening dat het zoms met opzet gebuurt .x