Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tegen isoleer

• ria paijens

geachte lezers,

met deze brief vraag ik landelijkse steun ,om dien wantoestanden tegen tegaan.

is een onmenselijke behandeling,een beest word nog beter verzorgt en meer vrijheid gegeven.

vind het schandalig dat die praktijken worden uit gevoerd,ik ben zelf moeder van een zoon met schizofrenie,ik weet wat er allemaal speelt,die mensen horen niet opgesloten te worden in een( isoleer kamer)als je nog kamer ken noemen ik noem het hok of lijk wel dodencel. de patienten worden toch al van de buiten wereld af gesloten en nu worden ze ook nog van hun vrijheid beroof en onmenselijk behandeld ,is voor mij moelijk om dat hier allemaal op papier te zetten want het gaat ,mij pet te boven daarom vraag ik red mijn zoon en andere patienten ,daarom willen die mensen ook niet meer leven geef ze een beter leven ze hebben ook recht op een verzoenlijke verzorging ook u ken ziek worden .

• schizy

.. ik ben het met je eens. Dat moet maar eens stoppen; in schotland hebben ze het afgeschaft. Met goede resultaten. Maar ja, dan moet er meer verpleging zijn die intensiever bezig is met de patienten. Ze zitten liever op kantoor over hun hypotheek te praten!

• Brian

ja

• otje

ik geef u volkomen gelijk,

het allerergste is dat er op dit moment niet eens een keuze is.

het is of opgenomen worden en volgestopt worden met afvlakkende medicatie, of niets.

waar zijn de andere opties, wij noemen nederland zo'n vrij land, vrij betekent toch kunnen kiezen, mensen die bijvoorbeeld in een psychose zitten, rest op dit moment helaas maar een optie.

en dat is al je vrijheid weggeven.

mooie democratie niet??????????????????????????????????????????????????????

• Wowed

betuttelen helpt ook niet, zoals een moeder dat graag doet. Ik heb ook in een isoleercel gezeten. Maar ik werd er helemaal rustig, even geen gedoe met andere mensen. Ik had het ook niet verwacht, maar ik kwam echt helemaal bij. Daarna ging het alleen maar berg opwaarts met mij.

• ria

hoi ik wou regaren ij noemt dat betuttelen is hoe ij het bekijk ik vind van niet mijn zoon word er alleen maar agresiefer door ,een hond krijg nog zijn vrijheid.

ze moesten er maar eens verandering in brengen in de wet die nog voor oorlogs is.