Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik voel me zo slecht

• Angela mv Rick 20-05-2005

Ik ben aan het afbouwen, Haldol en heb het gevoel alsof alle onderdrukte emotie's ineens naar boven komen. Ik moet hierna over naar Zyprexa.

• lexa

Bouw je niet tegelijk op met de zyprexa, tijdens het afbouwen van de haldol?

Anders is het risico op psychose groot, kan me voorstellen dat je je daar niet lekker bij voelt.

Het is in principe gewoon afkicken, en dan komen er dingen weer terug die onderdrukt waren.

sterkte lexa

Ik moet eerst stoppen met de Haldol helemaal en mag daarna pas aan dat andere spul.

Ik weet dat er momenteel geen gevaar is voor psychose want dat heb ik alleen gedurende een bepaald gedeelte van de maand, maar die onderdrukte gevoelens dat is niet lekker. :(

• lexa

He , vervelend voor je.

Hoe snel mag je afbouwen en daarna weer opbouwen?

sterkte lexa

Het gaat zo slecht dat ik gauw weer naar m'n oude dosis moet hierna word gelijk over gegaan naar risperdal dus dan hoef ik niet eerst af te bouwen.

• Ruba

Hey Angela, sterkte.

Maar moet je nou over op zyprexa of risperdal? Krijg beetje idee dat ze nogal aan het sollen met je zijn, maar dat zal wel liggen aan mij.

groetjes, Ruba

Ja ik weet het. Volgens mij heb je gelijk.

• Edwin

sterkte in iedergeval angela!

• lexa

is wel beter dat je gelijk op en af kunt bouwen, anders komt die psychotische kwetsbaarheid weer zo naar voren

sterkte lexa

Ja dat wil ik nooit meer, ik werd gewoon eng van m'n eigen gedachten gisteren.