hallo
ik heb een psygose achter de rug en heb nu de diagnose schizofrenie ik ben er van overtuigt dat dit komt omdat er stiekem iets in mijn drinken is gedaan daar heb ik ook bewijs voor nu wil ik weten wat voor spulletje het is geweest het werkt als volgt als ze het bij je hebben toegedient dan herrinner je de volgende dag helemaal niks meer maar als je het spulletje weer binnen in je lichaam krijgt dan herrinner je weer wat je allemaal hebt gezegd terwijl je onder invloed was van dat spulletje dus je weet alleen wat er is gebeurt als je dat spulletje op hebt ik weet al veel over deze stoffen maar ik ben zoekende naar iemand die evaring heeft met de volgende stoffen ghb, ketamine of lsd ik denk niet dat het lsd is geweest maar ketamine of ghb mijn vraag is dus ook wat gebeurd er met iemand bij een bepaalde dosis vlak voordat hij of zij buiten bewustzijn raakt en welke stof heeft de werking die ik beschreven hebt ik heb al met heel veel instelingen gebeld maar ik heb nog nooit met iemand gesproken die er ervaring mee heeft want in mijn ogen heeft iemand met ervaring er meer verstand van dan iemand die het uit boeken heeft moeten lezen ik vraag het expres op deze forem omdat een hoop schizofrenen aan de drugs zitten en kennen meschien wel iemand die mij antwoord kan geven ik zoek dus een evaring deskundige zeg maar
ik hoop dat ik veel reacties krijgt alvast bedankt
met vriendelijke groet robert