Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ghb of ketamine of lsd

• robert

hallo

ik heb een psygose achter de rug en heb nu de diagnose schizofrenie ik ben er van overtuigt dat dit komt omdat er stiekem iets in mijn drinken is gedaan daar heb ik ook bewijs voor nu wil ik weten wat voor spulletje het is geweest het werkt als volgt als ze het bij je hebben toegedient dan herrinner je de volgende dag helemaal niks meer maar als je het spulletje weer binnen in je lichaam krijgt dan herrinner je weer wat je allemaal hebt gezegd terwijl je onder invloed was van dat spulletje dus je weet alleen wat er is gebeurt als je dat spulletje op hebt ik weet al veel over deze stoffen maar ik ben zoekende naar iemand die evaring heeft met de volgende stoffen ghb, ketamine of lsd ik denk niet dat het lsd is geweest maar ketamine of ghb mijn vraag is dus ook wat gebeurd er met iemand bij een bepaalde dosis vlak voordat hij of zij buiten bewustzijn raakt en welke stof heeft de werking die ik beschreven hebt ik heb al met heel veel instelingen gebeld maar ik heb nog nooit met iemand gesproken die er ervaring mee heeft want in mijn ogen heeft iemand met ervaring er meer verstand van dan iemand die het uit boeken heeft moeten lezen ik vraag het expres op deze forem omdat een hoop schizofrenen aan de drugs zitten en kennen meschien wel iemand die mij antwoord kan geven ik zoek dus een evaring deskundige zeg maar

ik hoop dat ik veel reacties krijgt alvast bedankt

met vriendelijke groet robert

• wana

een vriendin van mij,ook schizo, is hier ook van overtuigd dat iets in haar drinken het heeft getriggerd.

ghb en/ of ketamine is een paardenverdovingsmiddel en sowieso gaan drugs en schizofrenie té goed samen,zal ik maar zeggen,ik heb het compleet verbannen.

toch kan ik me maar weinig voorstellen dat mensen iets in andermans drank doen,alleen als je echt kwaad wil of zo (date-tape) het kost tenslotten ook geld.

achterhalen wat t was lijkt me niet echt te doen, hou voortaan je ogen op je drankje en drink op voor je gaat dansen of naar de wc gaat!

• Brian

Een ‘vriend’ deed ook een keer iets in mijn drink. Toen ik van de wc kwam stond er een karaf met rode wijn voor me klaar die ik niet besteld had. Ik vond het gek dat het oppervlak nog al schommelde. De man had ook vreemde voorstellen, maar ik vond het grappig om het allemaal aan te horen. Omdat ik tegenwoordig zo ultra clean ben, voelde ik het gewoon aan komen, despite het slecht voorgevoel dacht ik, no problemo, deze drugs heb ik niet vrijwillig genomen, dus gewetens bezwaren spelen geen rol. Ik heb me er echt voor klaargemaakt, de ervaring. Veel vroeger dan geplanned ging ik al onderuit, nog in het sjieke etabilissement. Het was een rare trip, ik was weg, helemaal verland, zakte door mijn benen, en alles hing, maar mijn kop bleef lang waarnemen, in een sinus van plus normaal tot min verlamd. Ik kon nog hard lachen en ontzettend hard rollend brullen, ik had de grootste lol, oneliners schreewend. De ‘vriend’ deed zogenaamd heel bezorgd toen de ziekenbroeders me kwamen op halen. De volgende dag werd ik wakker in een alcoholistencel met bliebsonde aan mijn oor. Ik moest een papiertje ondertekenen en kon het ziekenhuis weer verlaten. Een vrouw werd heel bezorgd toen ze me zag zitten in de bus huiswaarts. Mijn huidskleur was lichtelijk geel aangelopen en ik had vreselijke kramp in mijn buik. De doktor wist twee dagen later niets te vinden, bloedwaarden alles goed en kreeg een vaderlijke vermaning voor het teveel drinken. De ‘vriend’ is een zuidamerikaan. Toeristen worden aan de lopende band uitgeroofd in zuidamerika met behulp van ketamine. Het verslapt je spieren en stelt de waarneming buiten werking. Na het drinken van je drink, is je portemonnee en bagage foetsie. Of als vrouw blijkt je fluitje geblazen te zijn, bij nadere bestudering. Dit zijn geen leuke gebeurtenissen. Neem in zuidamerika nooit een drankje van een vreemde. Dit is ook een van de redenen waarom watertjes met drinkventiel zo populair zijn op festivals, hier kan niemand wat in doen. Ik had ook een keer een pools meisje ontmoet in de macdonalds, achteraf denk ik dat ze mij misschien iets te opdringerig vond. Ze vroeg of ik ook wat wou en ik kreeg een cola in mijn handen gedrukt. Ik vond het gek dat het dekseltje er maar half op zat. Bij de laatste slok schoot er een soort van kogeltje mijn keel in. Kllng! Ik dacht ai, shit ik moet nog werken. Toen ik uitvond dat het een partytype was wist ik het dus zeker. Ik had eerst nog wat sociale verplichtingen en was zeer bezorgd dat ik daar nogal wappy tevoorschijn zou komen. Alleen bij deze gedachte werd ik al zo para dat ik niet meer zeker wist of dit nou een natural drug was of een chemische. Het werken, later in het restaurant, liep toch wel zeer smooth die avond. Zo slecht was die poolse xtc nog niet.

• Ik_blijf_Anoniem

LSD kan simpelweg niet in een drankje worden gedaan aangezien het gelijk word afgebroken door het vocht.

Ketamine wordt ook bijna nooit in een drankje gedaan aangezien je er niks mee kan. Je kan iemand in eenK-hole sturen of zo verdoven dat hij in een narcose raakt maar dit is daar niet de beste keus voor…

GHB zou kunnen… Smaakte je drankje een beetje zoutig? Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van een psychose door GHB eerlijk gezegd… Maar jouw effecten klinken als GHB maar dan nog zijn er een hoop andere drugs die erop lijken… GBL bijvoorbeeld…

Zou je misschien iets gedetailleerder in de effecten kunnen gaan die je merkte?

Ik zal vanmiddag thuis even wat research doen over een psychose door GHB… '

Ik laat vanmiddag nog wel van me horen =)

• gijs

ik weet niet wat het kan geweest zijn maar dit is mij ook overkomen toen ik uit was ik dronk me drankje op en opeens was ik helemaal van de wereld de dagen daarna heb ik als een gek rong gelopen verloor om het uur bijna me bewust zijn en ging op zoek naar iets maar wist niet wat ik ging helerare dingen zeggen toen ik bij de dokter kwam was de diagnose psygose ik geloof ook dat ze wat in men drankje gedaan hebben daarbij kwam ook nog eens dat ik gelijk verliefd werd of dat nou echt zo was of door het spul kwam dat weet ik niet maar het was geen pretje