Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie wil dit nou lezen?

• Entoen

Ik ben hoogsensitief én heb een persoonlijkheidsstoornis. Om te weten hoe mijn leven eruit ziet kun je mijn blog beginnen te volgen…. Want eerlijkwaar, er is geen klap aan om te bloggen als niemand je weblog ooit leest!

Hier is het adres: www.bloggers.nl/entoen/

Geef je deze link door aan mensen die interesse zouden kunnen hebben?!

• noix

hoogsensitief is een alternatieve term die in de psychiatrie niet erkent word.

Ik heb er veel over gelezen en vind het grote onzin, want er zijn zoveel punten en bijna elke nederlander voldoet daaraan, zeker als je een beetje gevoelig bent.

Je hebt dus gewoon een PS, en bent waarschijnlijk daardoor wat gevoelig voor prikkels.

Vind het onzin om dit hoogsensitief te noemen

Groetjes noix

• nicolle

hoi iedereen,

ik kwam op deze site en ik vond het wel interressant. ik vroeg me af of iemand mij kan helpen aan informatie over schizofrenie of over zijn/haar eigen verhaal. Ik moet voor school me verdiepen in iets en schitzofrenie vond ik heel interressant. als iemand mij zou willen helpen dan zou ik dat echt fijn vinden, mail me maar

groetjes,

nicolle kampshoff