Ik ben zojuist weer voor de volle 100% afkeurd. (opgelucht)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshoi angela
ik heb 2 weken terug een brief van het uwv ontvangen voor een keuring ik weet niet of ik er heen moet zal best wel ik ben bang dat ze me aan het werk willen zetten maar mijn behandelaar zegt tegen mij dat hij het me zelfs verbiedt om te gaan werken moest jij ook naar het uwv en wat vragen ze je allemaal ik hoop dat je reageert.
met vriendelijke groet robert
Ik heb zo'n verschrikkelijk slecht geheugen en ik weet al niet eens meer wat de arbeidsdeskundige vandaag allemaal vroeg, makkelijke vragen waren het vandaag. De keuringsarts laat jou voornamelijk aan het woord, vooral bij hem moet je opletten dat je alles goed verteld, ik had een lijstje gemaakt met klachten: dat moet je juist voor de keuringsarts doen en niet bij de arbeidsdeskundige weet ik nu.
De arbeidsdeskundige wou me ook goedkeuren en toen zei ik gelijk: daar is m'n psychiater het niet mee eens u kunt het navragen, dat heeft hij toen gedaan en uiteindelijk ben ik door m'n verhaal bij de arbeidsdeskundige (en door het verhaal van mijn psychiater) toen alsnog voor 100% afgekeurd.
hoi
gefeliciteerd ik weet hoe erg het kan zijn als je van 100% naar dat je volledig werken moet.
de eerste die ik had zei ook tegen mij je kunt best werken ook ik heb mijn psygiater er bij gehaald en heeft gezegd dat ik er niet toe in staat ben.
toen ik weer kwam en mijn medicijnen op tafel legde met mijn verhaal werd ik weer afgekeurd gelukkig.
ik ben er blij mee want ik kan niet werken nu niet in ieder geval.
ze laten jou aan het woord neem je medicatie mee en zeg tegen hun dat ze contact mogen leggen met je psygiater.
dat is mijn advies.
liefs gerda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?