Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bijwerking anti-psychotica.

• Angela mv Rick 20-05-2005

Ik heb een echte klote bijwerking van de Risperdal: borsten die melk produceren (véél) en ik word er depressief van: Wat jammer want psychisch helpt het me voor de rest goed.

Ik heb er vandaag een halfje vanaf gedaan (slik nu 2 mg) en ga kijken of ik dan minder bijwerkingen heb en de voordelen van het middel kan behouden. Volgens m´n behandelaar mag ik zelfs helemaal zonder medicijnen en alleen gebruiken als ik klachten krijg, daar twijfel ik zelf nog over: ik durf niet zo goed.

• Edwin

Ik slik ook risperdal en word er niet dep van.Tenminste het vlakt je gevoel wel af.Ik heb

eigenlijk weinig last van bijwerkingen en slik 3mg Risperdal per dag.

En als je behandelaar zegt dat je het zonder kan doen als je weinig last hebt,zou ik dat zeker proberen.Misschien gaat er na een tijd medicijngebruik wel een wereld voor je open als je het ff zonder doet.zou het zeker proberen.

Succes ermee,

Edwin

• robert

hoi

probeer dan rispodal consta dat werkt goed ik heb het ook.

groetjes robert.

• Brian

Wat bedoel je daar precies mee, dat het goed werkt?

• Angela mv Rick 20-05-2005

Ik zit nu op 1 mg, heb vreemd genoeg vrijwel geen afkickverschijnselen gehad en dat gedoe uit m´n borst is er helaas niet minder op geworden, ik denk dat ik geduld moet hebben.

Vind het vooral vrij bizar dat ik de afgelopen nachten zo héérlijk heb geslapen, dat had ik echt niet verwacht.

• robert

hoi brian.

sinds ik rispodal consta krijgt via een injectie om de 2 weken heb ik geen waanideeen meer gehad en geen psygoses dat zegt toch wel wat en daarvoor was het een en al ellende.

groetjes robert.