hallo allemaal
ik krijg een depo risperdal nu krijg ik er nog seroquel er bij 100mg
hebben jullie ervaring er mee of kennen jullie dit middel?
liefs gerda
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk gebruik nu zes jaar seroquel, 200 mg per dag. De seroquel kreeg ik voorgeschreven in verband met een ernstige angststoornis en (rand)psychotische klachten. De seroquel bevalt me goed, ik ben stabieler geworden. Wel werkt het middel op je stofwisseling en ik heb veel last van PMS. Of dit door de seroquel erger is geworden, durf ik niet te zeggen.
Als je seroquel gaat gebruiken, neem het vooral voor het slapen gaan. Het middel is erg versuffend. Toen ik het de derde dag overdag innam en daarna naar buiten ging, ben ik op straat tegen de vlakte gegaan omdat ik zo suf was. Dat klinkt griezelig, maar als je het voor het naar bed gaan inneemt, kan zoiets niet gebeuren.
Door de seroquel slaap ik erg diep, ben echt helemaal weg, droom veel en slaap ook lang. 's Ochtends ben ik er maar half bij, omdat het medicijn dan nog sterk werkt. Zelf vind ik dat beter dan hoe het daarvoor was. Als je overgaat tot het gebruik van seroquel, ben dan alert op wat er met je gebeurt en rapporteer dat aan je arts. Die kan dan nagaan of het middel voor jou geschikt is.
Heel veel sterkte!
Annelies
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?