Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat kan het leven toch prachtig zijn :)

• Angela mv Rick 20-05-2005

Ik kan het bijna niet geloven maar dit is al de derde dag dat ik zonder pillen zit, dat betekend dat ik de 2 ergste dagen achter de rug heb en dat ik ze voortaan alleen hoef te nemen als ik voel dat ik de verkeerde kant op ga.

Ik ben wel een redelijk heftige afkick gehad maar toch is het lekker snel gegaan en me alles meegevallen: Ik zal eraan toe geweest zijn denk ik.

Het is net alsof ik heel lang geslapen heb en nu opeens weer wakker ben geworden.

Ook kan ik ervan genieten dat ik ´s-avonds veel later op kan blijven en me de hele dag niet zo moe voel.

Wat kan het leven toch prachtig zijn!

• Ruba

http://www.acutepsychiatrie.nl/acutepsychiatrie/bekijk_nieuws.php?aj_go=more&id=1146844573&archive=&start_from=&ucat=1&subaction=showfull

Fijn Angela!

Bovenstaande link komt van de nieuwsitems op de schizofrenie.pagina (gekte de baas). Misschien heb je het al gelezen, maar zo niet, denk dat het voor jou wel interessant en stimulerend is om te lezen. En de rest niet te vergeten:-)

Groetjes Ruba

• Edwin

Goed zo angela.Blij dat het goed met je gaat :)

• Edwin

Mooi stukje overigens ruba :)

• Angela mv Rick 20-05-2005

Dank je wel voor de link naar het interessante stukje, dat programma lijkt me wel wat jammer dat er geen contact informatie in staat waar ik meer kan vinden over dat programma.