Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Huishoudelijk probleem

• Brian

Sinds vijf dagen hoor ik een vervelende doch zachte brom in de woonkamer. In de andere vertrekken hoor ik niets, dat begreep ik al niet zo. Ik dacht eerst aan een stofzuiger bij de buren, toen aan een ander electrisch apparaat. Helaas het stopt niet meer. Ik heb de hoofdschakelaar al uitgedraaid maar geen effect. Als ik mijn hoofd 90 graden draai, wordt de brom sterker? Ik begin echter te vermoeden dat het iets met een gsm zendmast te doen heeft. Ik hoor regelmatig het bekende dokke-dokke-dokke-dok geluidje zonder dat er een radio of tv loopt of ander ontvangst apparaat. Zeer luid en direct. Als ik met mijn oren onder water ben in de badkuip is het ook heel sterk. Waarschijnlijk heeft een mobiele aanbieder nu zijn tussenstation beam direct door over mijn aardtraal getrokken. Godver-(vloek) weg fengshui harmonie.

• Angela mv Rick 20-05-2005

Ik heb dit ook thuis gehad! Het bleek mijn deurbel te zijn die bleef hangen, heb je die al gecheckt?