Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

oorzaak schizofrenie

• Edwin

huh?:?

• Jason

E Hoogenes was 20 jr gokverslaafd geweest..

Het doel van het spel is om de bank te verslaan. Hierbij moet men een poging zo dicht mogelijk bij de 21 komen afwegen tegen het risico boven de 21 te geraken, want als dat gebeurt, dan heeft men verloren, ongeacht wat de bank heeft.

greetZ

• Edwin

ahaa;)

• Brian

Dan viel het nog wel mee..

• Brain

Hallo E, bedankt voor je pleidooi..Iedere keer als je schrijft we, dan voel ik me helaas niet aangesproken. Ik geloof dat jij een democraat bent die denkt dat de wereld gevormd is naar egoistische wensen van de medeburger. Dit is het fabeltje dat je moet geloven als jij ook na het passeren van het vakje start de tweeduizend bonus in gretig ontvangst neemt. De wereld is niet constant in oorlog, de nieuwsbrenger is zo acreatief dat enkele sporadische israelische autobommetjes je op dat spoor moeten brengen. Psychiatrie is er om de gokverslaafde te laten inzien dat hij gokverslaafd is. Terwijl blackjack een heel leuk en profitabel spelletje is.

• Edward Hoogenes

Ja, de wetenschap (diepe zucht) ;-)

• edward hoogenes

Brain schreef:

>

> Hallo E, bedankt voor je pleidooi..Iedere keer als je

> schrijft we, dan voel ik me helaas niet aangesproken. Ik

> geloof dat jij een democraat bent die denkt dat de wereld

> gevormd is naar egoistische wensen van de medeburger. Dit is

> het fabeltje dat je moet geloven als jij ook na het passeren

> van het vakje start de tweeduizend bonus in gretig ontvangst

> neemt. De wereld is niet constant in oorlog, de nieuwsbrenger

> is zo acreatief dat enkele sporadische israelische

> autobommetjes je op dat spoor moeten brengen. Psychiatrie is

> er om de gokverslaafde te laten inzien dat hij gokverslaafd

> is. Terwijl blackjack een heel leuk en profitabel spelletje is.

Hallo Brian,

Naar mijn weten is er zo goed als altijd oorlog geweest in de historie en noem het maar een sporadisch bommetje wat er elke dag weer afgaat waar ook ter wereld. De gevolgen voor de nabestaanden zijn desastreus. Daarbij is het inmiddels zo gewoon dat het niet eens altijd op het nieuws verschijnt. Ik durf zelfs te beweren dat zodra er geen economische belangen op het spel staan het nieuws daarover afneemt of zelfs niet wordt vertoont. Ik zeg niet dat er geen goede dingen op deze wereld zijn, maar ik vind alleen dat we eens meer rekening moeten houden met een ander en kritischer moeten worden op onszelf. Dan zal er structureel een verandering plaats vinden