er breekt een dag aan (hoop ik) waarop meer en meer mensen zullen gaan begrijpen dat geestezieken niet zo ziek zijn als we nu helaas denken. sterker nog de meeste zijn helemaal niet ziek.
zie het als hoe het nu bijvoorbeeld met homosexulateit gegaan is, dit werd jarenlang (en het fenomeen heeft zelfs recente volgers) alszijnde ziekte beschouwd een biologishe afwijking, er werden zelfs medicijnen voorgeschreven aan deze “patienten”
te belachelijk voor woorden denken we nu, maarja toch worden mensen die bijvoorbeeld tijdelijk in een dipje zitten nu met al het gemak een ap voorgeschreven.
absurd.
ik weet dat er zich zo nu en dan mensen in de meest vreselijkste psychoses bevinden en ook ik vind dat met gebrek aan beter medicatie op dat moment op zijn plaats is, maar niet als langdurige oplossing en al zeker niet als massaproduct.
alleen in uiterste noodgevallen, ja en nu gaat iedereen weer roepen dat hun geval toch echt een noodgeval is, daar word ik dus misselijk van niet omdat jullie dat zouden roepen maar omdat jullie dat zijn gaan geloven , omdat een witte jas dat zegt, een autoverkoper vertrouw je toch ook niet, en wat is tegenwoordig nou nog het verschil, er is tegenwoordig geen verschil meer het gaat om provisies en targets halen! ook in de geestelijke gezongheidszorg.
wanneer gaat dat nou doordringen.
poeh poeh puf puf tis warm mensen, NEXT!!!