Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

het mooiste antwoord

• anneke

Ik kreeg vandaag van mijn zoon het mooiste antwoord op al mijn twijfels.

Mam ik heb zo n steun aan jou jij begrijp mijn psychose en heb daar heel veel steun aan.

Ook al beweer je alles wat ik voel niet echt is maar hij voelt het en is het echt.

Maar zoals iedereen weet in een psychose voelt hij het echt zo en wij kunnen wel zeggen het is niet zo maar als je het nou voelt.

Dus hoog nodig medicatie gewenst tegen zijn bangheid .

Anneke

• Edwin

Goed zo anneke,dat is idd een fijn dat hij jouw als een steun ervaard.nu hopen dat hij met de juiste medicatie weer een leven naar voren kan bouwen.

Groetjes Edwin

• Brian

Maar, wat is de juiste medicatie? Leg je je toekomst helemaal in de handen van de profi of ga je zelf aan de slag en op zoek naar het juiste kruid dat hiertegen gewassen is? Voor dat de arts zijn monopolistische geestelijke gezondheidsscepter zwaaide kon je bij het kruidenvrouwtje terecht voor een brandnetelthee, maar deze zijn allemaal weggesaneerd. In de thee was dan een natuurlijk extractje dat juist extra synapsen opwekte inplaats van de tevelen te blokkeren (dat wat verondersteld wordt dat schizofrenie is). Dat laatste is wat chemische antidepressiva doet, tijdelijk receptoren blokkeren waardoor je geest niet zo veel input meer hoeft te verwerken. De sjamaan (klazien uit balk(die is ook doot)) leverde jou dat stuk natuur waardoor je input verwerking overuren maakte (vizioenen, hulluciuniutiunen), dan ben je echt blij dat het weer voorbij is. Een goede koorts heeft het zelfde helende effect, blij dat de echte horror voorbij is.

• Sytse

Anneke fijn dat voor je dat hij begrip voeld dat is het allerbelangrijkste voor hem de medicatie komt op de tweede plaats, jij bent zijn grootste medicijn dat andere is om hem weer in evenwicht tekrijgen.

Bij mijn vrouw werkte het ook zo ik was haar grootste steun en toeverlaat, ook bij haar kwam de medicatie op de tweede plaats, ook tijdens de bezoektijd zag je haar stralen. Ondanks de vele medicatie die ze in het begin kreeg om de stemmen en de verwardheid te doen onderdrukken was ik degene waar ze vertrouwen in stelde. Heel moeilijk om daar een weg in tevinden want het zijn verschillende werelden de hare en waar jij als persoon in leeft je normale leefpatroon.