halo allemaal die gereageert hebben, hiervoor mijn dank.

ik vind het zo wonderbaarlijk wat de medicijnen kunnen doen, in het geval van mijn zoon maken ze een groot verschil.

eerst slikte hij seroquel dat ging in mijn ogen goed, wat zijn gedrag betrof, maar dat had bijwerkingen, en hij stopte met inname, ong.1 week later begon hij me weer van alles te beschuldigen en zn eigen op te sluiten in zijn kamer. later kreeg hij semap daar kreeg hij kramp van in zijn benen, maar zijn gedrag tijdens het gebruik was weer uitzonderlijk goed te noemen. maar door de bijwerkingen was hij weer gestopt en verviel weer i, van een hartelijke jongen naar een stille teruggetrokken jongen, die af en toe zijn kamer uitkwam om mij voor rotte vis uit te maken, en ook sloeg en schopte hij mij. ik wilde hem zo graag helpen maar ik kon niks alleen maar contact opnemen met de hulpverleners.

nu momenteel krijgt hij eens in de 14 dagen risperdal ingespoten sinds een half jaar, en hij is helemaal opgebloeid. we gaan samen boodschappen doen hij is niet zo veel meer in zijn kamer maar komt bij mij zitten, kortom het gaat harstikke goed

ik ben altijd nog harstikke blij dat ik onvoorwaarlijk van hem ben

blijven houden

want mijn zoonwas voor zijn ziekte nooit negatief tegen mij,

daarom noem ik het nog steeds een rot ziekte

groetjes van margreet