Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

spiegel

• anneke

ik ga 2 keer per dag na mijn lieve zoon.

Die het oooo zo moeilijk heeft.

En jullie praten er allemaal zo makkelijk over behalve sytse.

Mag ik jullie wat vragen werkt er iemand van jullie behave brian.

Buiten dat jullie knap in de spiegel zijn.

Groetjes Anneke

• Henri

hoi anneke ,kben zo lelijk als de n8 en ben afgekeurd , sinds 4jaar , 1e instantie had de afkeuring niets met me psyghe te maken ,waren me longen, ben nu iinmiddels wel 100%afg wegens depressie,s , en me longen, ik hoef ni meer naar me baas , .groetjes Henri

• ruba

Buiten het feit dat ik niet knap in de spiegel ben, werk ik niet nee in het reguliere bedrijfsleven. Ik wordt betaald door het UWV voor mijn 24 hours, seven days a week werk, mijn strijd tegen de symptomen: nee, dat is dus niet gemakkelijk, maar ik bescherm mezelf door er gemakkelijk over te doen en praten, anders ligt de depressie op de loer en een depressie vind ik zelf vele, vele malen erger al is het nog vele, vele malen erger om een geliefde in puin te zien liggen, dan dat je zelf erin verzuipt.

• Angie

Ik doe momenteel een studie.

• noix

Hoi Anneke,

Ik vind niet dat ik er makkelijk over doe dat je zoon psychotisch is.

Ik vind het heel erg voor hem en jou, ik erken ook dat het een ziekte is en dat die waarschijnlijk niet over gaat.

Ik werk niet, heb een WAJONG uitkering, ben al vanaf mijn roegste jeugd ziek,

En kan niet werken.

Ik vind het knap als je met deze symptomen wel kunt werken, maar eerlijk gezegd was ik ook wel benieuwd naar wie er hier werkt omdat er zo'n twee-strijd heerst tussen mensen die zichzelf ziek vinden en mensen die dat niet vinden.

als je schizofrenie niet als ziekte of beperking ziet, zou je mijn inziens gewoon kunnen werken.

groet noix

• Gerda

hoi

ik heb expres niet op gereageerd de berichten was echt 2 strijd en daar hou ik niet van. maar goed.

ik ben afgekeurd heb altijd geprobeerd om te werken maar het lukte niet werd steeds zieker. ik beschouw het als een ziekte want je moet er pillen voor slikken om het te kunnen over winnen.

ik ben dus 80 tot 100% afgekeurd.

liefs Gerda

• Edwin

ik werk 20 uurtjes in de week en krijg binnenkort een vast contract voor 32 uur..ook zit ik te denken aan een opleiding.

Groetjes Edwin

• Sytse

Mijn partner heeft gewerkt in de verzorging zins we getrouwd zijn

is zij gestopt met werken, en de verzorging van onze beide dochters

op zich genomen en dat ging prima, ondanks dat er toch verschillende

keren een terug val plaats vond.

Het is een heel bijzondere liefdevolle partner ondanks dat ze deze ziekte heeft

altijd blijmoedig nooit zal ze iemand kwetsen een zonnetje in huis ook nu al zit ze in een verzorgingshuis ook daar is zei een zonnetje.

• Brian

De benaming schizofrenie en bijbehorende karakter typering is een levensrelativant voor geestelijk disbalanceerden, slachtoffer van de terreur der individualisatie. Deze opgedrongen transformatie, muteerd ons tot eendimensionaal wezens zonder transcedente hogere opgaven. Het missen van deze taak, creert de egomane psychische stoornis die schizofrenie genoemd wordt, of de eerste kleine indicatie de psychose. Werkloze alleenstaanden zullen zich dus het snelst herkend voelen in de schizotypsche karakterschets. Kun je wel je hoger opgedragen taak accepteren en naar tevredenheid uitvoeren dan zul je je zelf niet psychotisch of schizofreen benoemen of benoemen laten. Dat wat je wel doet, is dus jou werk, afgezien van of dat je er betaald voor wordt of niet.