Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hallo

• sheelana

hallo allemaal ,

ik heb afgelopen maandag ook naar netwerk gekeken ( had de posting van anneke gelezen)

dit probleem (dubbel diagnose) wat hier geschetst word is al tiental jaren een probleem .afkickkliniek verwacht eerst dat je wat aan je psychische problemen doet voordat je mag afkicken en het riagg of andere instellingen eisen eerst dat je afkickt van je verslaving voordat er wat met je psychische problemen gedaan word.

dan vraag je toch af wat willen ze nou !! je ka dus bij geen van tweeen terecht.

en dan nu komen ze met een behandeling voor jongeren waar tegelijk aan alles word gewerkt( en dat dan na heeeeel veeel jaar) gelukkig hoor

ik heb ook dr phill gezien was een hele duidelijke aflevering over schizofrenie ( heel herkenbaar)

nog meer mensen die het gezien hebben??

zal me gelijk ff voorstellen

lees geloof ik al 2 jaar dit forum waar ik veel aan heb gehad de afgelopen jaren

mijn ex-vriend was schizofreen en heeft vorig jaar rond deze tijd zelfmoord gepleegt

groetjes

• Creat

Hallo Sheelana ik vind dr phil nogal ontsmakelijk om dat het de mensen op tv the kijk the zetten dit uit kapitalistise oog punt maar echt un oplosing bieden ze niet wij van de partij Nieuw commenist wel zo als je in de topic u omgeving is schizo

had kunnen lezen wij hopen dan ook als de teit daar is je ons zult stunen : Creat

• Sytse Kees

Hier moet ik een klein beetje lachen, als ik jou argumenten lees,

nee Creat komt het niet goed wordt dweilen met de kraan open.

Je kunt lezen wat er kan gebeuren als je geen psychiatrische hulp in roept

ook een oom zegger heeft een zelfmoor poging gedaan dat is nog goed afgelopen.

Nu houd ik de riagg hier voor een groot gedeelte verantwoordelijk, heb daar zelf weinig ervaring mee, via mijn ziekenfonds had ik daar niks mee uit te staan.

Alleen de allerlaatste keer nu 4jaar geleden kreeg ik er even mee te maken en was heel gauw gebeurd, kon ik op de oude voet doorgaan buiten het riagg om was voor mijn partner beter. Mijn geluk was dat haar behandelen de psychiater er mee instemde en zij de controle heeft waargenomen ook omdat zij de gene was die haar het beste kon en een vertrouwens relatie was ontstaan ook heel belangrijk, Creat.

• Creat

Je kunt je hulp aan iemand bieden als je wilt maar niemand is verandwoordelijk Sytse net als een natuurramp niemand zijn verandwoording is zo is het leven nu eenmaal Sytse maar als de psychiatrie de verandwoordelijk gedwongen beheert van een ander kun je ze ook daat werkelijk verandwoordelijk achten