…Het onderwerp spreekt voor zich
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMijn zoon denkt dat zijn opa mijn vader zijn maag wegtoverd zij rug breekt waardoor hij voor een half uur verlamd is en dan weer hersteld en vooral stukjes van zijn hart wegneemt.
Ik vind het jammer dat je anoniem wil blijven want zo n taboe is het heus niet.
Mijn zoon zit nu op een gesloten afdeling en heeft een rm voor een half jaar de weekende komt hij thuis en s middags 2 uurtjes ik probeer er mee om te gaan met zijn wanen alleen ik zeg steeds voor jou zijn ze echt maar het zijn gedachtes en Opa zou dat nooit bij je doen.
Zoals jj denkt met stukjes van je hart wegnemen was je allang dood geweest hij begrijpt dat wel maar als er dan weer die komt is alle realiteit verloren.
Anneke
Ik heb als kind 3-6 jaar series van wanen gehad die toen onbegrepen, nu in de eenentwintigste eeuw behoorlijk veel sense beginnen te maken, helaas. In die tijd 7-9 heb ik veel tekeningen gemaakt, die als je die nu gaat bekijken je het angstzweet doen uitbreken. Ik vind ook dat wanen serieuzer te nemen zijn dan goed overwogen rationele gedachtengangen welke onbewust gevoed zijn door actualiteit en trends. Een gezond mens onthoud de geschenkte wanen (iedereen heeft ze) en koesterd de verborgenheden tot het moment der relativering dat in een geestelijke stabielere periode er op los gelaten kan worden. Omdat mijn wanen meestal voorzienende aspecten bevatten zijn ze een handige raadgever bij het nemen van toekomstige beslissingen. Handig tot op zekere mate natuurlijk ook behoorlijk beperkend. Ik ben zeer gevoelig voor manipulatieve leugens.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?