Dit is geen antwoord want je heb mij ronduit beledigd naar 4 miskramen en 7 jaar wachten kwam gelukkig een kind ik heb van tevoren ook geen test gedaan voor het syndroom van down want dit kind was heel welkom bij ons.
Hij bleek gezond tot zijn 17e jaar want toen kreeg hij zijn eerste psychose en nu 2 jaar later diagnose schizofrenie verschrikkelijk voor hem en voor ons maar het meeste voor hem.
Als ik het van tevoren had geweten dan weet je nog niet wat die ziekte inhoud want er heerst vind ik nog een groot taboe over .
Hoewel op het kantoor waar ik werk mijn leiding gevende vind dat ik er vrij over praat en het dus voor de hele afdeling geen taboe meer is er wordt niet gegniffeld of achter mijn rug om gepraat ik vertel alles eerlijk zoals het is.
Ik geloof niet in god maar wel in hel lot en dit kind is bij ons gekomen om het maar zo te zeggen omdat wij het aankunnen en hem blijven steunen.
PS hij zit nog altijd op de gesloten afdeling maar ik haal hem om half 2 op vanaf mijn werk en meestal wil hij zelf om 8 uur terug .
De weekende slaapt hij thuis en is een feest voor ons en voor hem.
Hij mag naar de open afdeling maar wil hij zelf niet omdat hij s avonds nog te bang is.
Dus praat niet over mijn geestelijke gezondheid
AnnekeBrian schreef:
>
> De psycholoog en/of psychiater die noix een ongeneeselijke
> ziekte aangepraat heeft is hier de persoon die een mens zo
> diep heeft beledigd dat ze haar eigen leven en dat van haar
> ongeboren kind niet levenswaardig meer acht. Dit is meer dan
> beledigen, het is een onherstelbare krenking van een
> menselijke ziel tot in het diepste.