Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kind willen of niet

• ikke

hoi anneke,

eigenlijk moet je er niet meer op reageren (kost te veel energie en ze willen het ook gewoon niet begrijpen),met sommige schizos valt gewoon niet te praten, zover heen zijn ze gewoon.die leven in een hele andere realiteit.(ook al denken ze van niet)

sorry maar ik leg ook de nadruk op sommige

• anneke

klopt ik kan je alleen maar gelijk geven en stop dus met te antwoorden maar kan soms niet uitstaan hoe sommige mensen reageren.

Alsof ik dit allemaal wil nee niet dus en wil het beste voor mijn kind alleen denken sommige dat ze met een imbeziel aan he chatten zijn.

En ik laat de schizofrenen wel in hun waarde alleen sommige mij niet en dan schop ik keihard terug

Groetjes Anneke

• Ruba

heen en weer, heen en weer geschop.

Lieve ikke en Anneke, schrijven dat sommigen zo ziek zijn dat er niet mee valt te praten. Als je je in de standpunten van Brian etc. in zou leven (en dat is iets anders dan ze te accepteren als waarheid), zou je heel goed begrijpen dat vanuit “hun” standpunt “jullie” woorden heel beledigend en onrespectvol zijn. “Jullie” verkeren alleen in de gelukkige omstandigheid om het maar ziekte van de ander te kunnen noemen. Gooi meteen een bom op de discussie zou ik zeggen.

Niemand schrijft hier om de ander doelbewust te beledigen, missschien zegt het meer over jou dan over de schrijver als je je beledigd voelt.

Standpdunten die mij in eerste instantie het bloed onder de nagels vandaan halen: dat zijn wel de zaken waar ik uiteindelijk het meest van leer (ze laten me iig altijd weer zien: zoveel zielen, zoveel gedachten).

Moeilijk hoor, weet ik, ben er ook geen ster in

• ikke

hoi ruba,

wat je zegt is helemaal waar zal ik ook zeker niet ontkennen,maar wederzijds respect is bij sommige ver te zoeken (reacties op berichten) wat ik zo belangrijk vind

maarja we leven niet in een perfecte wereld

groetjes ikke