Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Integraal Platform Bernheze

• Jacqueline van Creij

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jacqueline van Creij, psychiatrisch verpleegkundige. Ik ben lid van het Integraal Platform Bernheze en ik behartig de belangen voor mensen met een psychiatrische beperking. Ik heb me voor het Platform aangemeld, omdat mensen met een psychiatrische beperking vaak als groep worden vergeten. In eerste instantie zaten er in het platform alleen vertegenwoordigers met een lichamelijke beperking. Gelukkig heeft heeft het platform contact met mij gezocht nadat ik ze een brief heb geschreven. Ik zou graag inzicht willen krijgen in hoeveel mensen er in Bernheze en omstreken wonen met een psychiatrische beperking en wat hun wensen zijn op het gebied van wonen, vrijetijdsbesteding en andere voorzieningen. Ik wil deze wensen voorleggen aan onze wethouder, zodat ook deze kunnen worden meegenomen in het te voeren beleid. U kunt uw suggesties mailen. Indien ik meer informatie nodig heb, dan neem ik contact met u op.

Met vriendelijke groeten,

Jacqueline van Creij

• noix

Ik zou eens informeren bij anoiksis (patienten verenigng) of ypsilon,

beide op het web te vinden.

Ik verwacht niet dat je op dit forum meer inzicht krijgt.

groet noix

• Jacqueline van Creij

Beste Noix,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb inderdaad al contact gehad met Ypsilon. Ik heb zeer bruikbare informatie van hen gehad. Ik probeer via allerlei kanalen aan informatie te komen. Misschien brengt het andere mensen ook op ideeen aangaande te bekijken wie opkomt voor de belangen in hun gemeente. We zijn een kleine gemeente en daarom vaak aangewezen op de voorzieningen in de gemeentes daaromheen en ik vind, dat er in elke kern voorzieningen moeten zijn. Onze gemeente staat daar gelukkig open voor. Nu stap 2.

Met vriendelijke groeten,

Jacqueline van Creij