goedemorgen
ik heb als diagnose paranoide schizofreen met storing van de geestvermogens ik heb een heftige psygose achter de rug met een duur van 5a6 jaar het gaat nu beter maar ik ben zo energieloos ik heb nergens zin in terwiijl ik vroeger vol enegie zat ik ben stucadoor en kluste er savond flink op los als ik niks te klussen had ging ik thaiboxen of judowen op een gegeven moment ben ik voor mijn eigen begonnen en een paar maanden later raakte ik in een psygose oorzaak stres elke avond voor het slapen gaan nam ik een blowtje om tot rust te komen ik blowde vanaf mijn 14 jaar ongeveer elke dag en als ik naar de kuip ging de hele wedstrijd door in het het weekend als ik ging stappen nam ik ook weleens andere drugs dit heeft natuurlijk ook geen goed gedaan achteraf gezien maar goed ik heb er van genoten en ik heb er geen spijt van ik heb ongeveer 5 jaar in huis gezeten ik durfde de deur niet uit ik ben ook nog een 6 maanden opgenomen geweest in delft maar kwam er toen uit door een vormfout uit anders hadden ze mij nooit laten gaan daar ik verveelde mij daar dood nu kom ik weer buiten en doe af en toe een klusje ik heb weer contact met mijn oude vrienden dit vind ik allemaal fijn zij waren ook blij mij weer te zien na zoveel jaar drugs gebruiken doe ik niet meer alleen af en toe een biertje maar ik mag niet dronken worden van mijn behandelaar maar nu mijn probleem ik ben constant zenuwachtig en angstig ik ben nou nooit eens ontspannen ik wordt hier schijtziek van ik heb oxazepam tegen de angst en spanning die moet ik nu gaan afbouwen ik slikte 200 a 250 mg per dag nu nog maar 150 mg als ik heel erg zenuwachtig bent dan doe ik 200 mg nu ik moet gaan afbouwen van mijn behandelaar ben ik bang dat ik meer gaat drinken of anders weer gaat blowen en blowen kan ik niet meer zou wel willen maar dat is beter dat ik dat niet doet het probleem is met mij dat ik veel dingen wil doen maar er geen energie voor heb ik kan ook niks aan mijn hooft hebben als ik wat aan mijn hooft heb lig ik snachts wakker ondank de hoge dosis oxazepam als ik een paar dingen aan mijn hooft heb dan heb ik een terugslag ben ook af en toe heel deprie en zie ik het niet meer zitten ik wil zoveel maar het kan niet meer het is een feit dat je na een psygose minder kan dan voor heen maar bij mij is het wel heel erg nu gaat mijn behandelaar een psygiater regelen om hier mee om te gaan ik hoop dat dat een oplossing wordt zijn er meer mensen die energieloos zijn ik zou graag hun ervaringen willen lezen op dit forem alvast bedankt.
met vriendelijke groet robert.