Hallo dan mensen, ik ben jeroen.
Ik ben net een relatie achter de rug van 5 maanden met een fotomodel. Het ging heel goed, we zouden gaan trouwen en kinderen krijgen. Ze is bisexueel en heeft in haar leven 6 relaties gehad met vrouwen, allemall langer dan 6 maanden. We woonden een maandje in Roden (bij groningen), maar hadden verschrikkelijke heimwee naar onze geboorteplaats (apeldoorn) waar we bijna ons hele leven gewoond hadden. We zijn uiteindelijk ook terug gegaan. Dat is nu 5 weken geleden. We hadden weinig problemen tijdens onze relatie, al heeft zij haar hele leven al gezeik gehad. Ze is als baby ontmaagd door haar eigen vader, en dus eigenlijk nooit maagd geweest. Als ze niet door haar vader werd geneukt sloeg haar moeder (die ook schizofreen is) haar dagelijks helemaal kapot….. Sinds 5 weken heeft ze aangegeven dat ze 3 personen in zich heeft, schizofrenie en borderline heeft.
Ik vind dit allemaal onzin. Ik heb de sites gelezen en vind het allemaal wel meevallen, ze heeft wel een paar symptomen, maar ik heb het idee dat ze de ziekte gebruikt om haar ‘daden’ te rechtvaardigen……..
Maar om terug te komen op mijn verhaal…..we kwamen dus terug in apeldoorn, en vanaf daar ging het allemaal heel erg snel bergafwaards……. Ze heeft een jongen leren kennen en haar kindje Gina van 4 jaar) begon al snel ‘mama’tegen haar te zeggen, omdat haar biologische moeder er anderhalve jaar geleden zomaar vandoor gegaan was. Mijn ex is beschadigd in haar baarmoeder en kan geen kinderen meer krijgen. Dus toen dat kind ‘mama’zei begom ze al snel van dat kind te ‘houden’.
Toen is me ex van de een op de andere dag vertrokken, en is een relatie begonnen met hem.
Ze kwam na twee weken weer terug en ik heb haar weer 3 dagen geneukt. Ze gaf haar ziekte (schizofrenie) de shuld. Omdat ze volgens haar 3 persoonlijkheden heeft en toen ze bij me wegging, ze ZOGENAAMD een ander persoon was!!!! bullschit!!!
We zijn dus 3 x naar bed geweest en ze ZWEERDE dat ze bij mij zou blijven.
Nu is ze WEER terug gegaan naar hem!!!!! (zeker ook door haar ziekte, jeah right!!!!) nee ik trap er echt niet meer in…….
Vandaar dat ik me ben gaan verdiepen in de ziekte schizofrenie.
Ik heb tot mijn grote verbazing een hoop symptomen!!!!!!!!!
Ik bedoel, ik heb adhd, is geconstateerd bij mijn geboorte…….maar toch.
Mijn symptomen:
Ik ben:
Soms op een onbegreipelijke manier angstig…..zomaar ineens,
niet slagen om werk vol te houden, ik sla mijn baas op zijn bek,
soms op een vreemde manier praten,
Veel vrienden, maar soms korte oppervlakkige contacten,
Mijn gedachten niet onder controle,
Een leeg, somber en leeg gevoel,
Verlies van iniatief, terwijl ik er in mijn hoofd tegen vecht!
Verstoord gedrag en emoties,
Emotioneel oppervlakkig,
chaotisch denken, enz, enz, enz, enz…………………..
Als iemand advies voor mij heeft, is dat meer dan welkom. Maar denk niet dat ik een een of ander sukkeltje ben, want dan heb je 't mis…..hahahahahahahaha
Ik dank iedereen die mij te woord zou willen staan…………..
jeroen2hard2handle@hotmail.com
thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!