Wat praat je ontzettende POEP Brian!!!
Een wervende werking. hahahahahha.
Ik moet nog de 1ste persoon tegenkomen die psychotische symptomen zonder drugs op kan wekken. Kan je een verkoudheid opwekken, kanker? Een ziekte dus? dacht t niet brian-mannetje
Je schrijft in het begin dat Nash niet het goede voorbeeld is. Met zn studie en vrindjes..opleiding en als beloning voor wappie zijn een nobelprijs.
Daarna schrijf je weer dit
“De media daarbij heeft ondersteunend een soort prototype gecreerd van een schizofreen. Onverzorgd uiterlijk, pratend in zichzelf, weinig contacten, maar diep in zichzelf natuurlijk een onbegrepen genie. Iedereen die zichzelf hierin in kan herkennen kan dus op een luisterend oor in de spreekkamer rekenen.”
je spreekt je zelf een beetje tegen en je weet niets eens wat de ziekte inhoudt
met jou bovengenoemde symptomen denk ik eerder aan een aankomende depressie. i.e.g. niet genoeg om uberhaupt tot 1 diagnose te komen.
Je klinkt erg boos. Lijkt erop alsof je in de ontkenningsfase zit van een psychose (70% heeft daar last van) ook een beetje wanen komen door de regels naar voren.
Volgens mij ben je een paranoide schizo? of niet dan? Kom ander maar bij me in therapie.
En als je dat niet bent….schrijf niet over dingen waar je geen verstand van hebt.