Tja ,
op dit moment gaat het super. Mijn vader heeft RM gekregen twee weken geleden. Hij was het er zelf helemaal mee eens. Ondertussen is hij een stuk rustiger. Hij heeft veel dingen een plekje kunnen geven. Ook is het met mijn moeder weer allemaal koek en ei. Hij heeft ziekteinzicht en is blij dat alles zo verlopen is.
Ongelofelijk hoe mijn vader goed reageerd op medicatie. Hij is ondertussen thuis. Hij heeft ontslag onder voorbehoud ( RM ) Hij moet dus dagtherapie blijven volgen en moet ook medicatie blijven nemen.
Het lijkt allemaal een wonder. Hij is wel zeer emotioneel. Maar we hebben dan ook weer allemaal veel meegemaakt.
In 10 jaar een open hartoperatie ( met reanimatie en 20 ! hartstilstanden ) , levertransplantie , kanker van mijn moeder en nu een psychose van mijn vader.
Hoop wel dat ik hier mensen een hart onder de riem kan steken betreffende medicatie. Je ziet aan mijn vader dat hij er goed op reageert en er 20 jaar klachtenvrij mee heeft geleefd. Natuurlijk zal dat niet bij iedereen zo zijn.