Het aantal meldingen in de hedendaagse medien betreffende het geplande komende omslagpunt wordt de laatste tijd wel heel erg hoog opgevoerd. Is er nu helemaal niemand die hetzelfde merkt als ik? Naar mijn filosofie zijn schizofrenen of andere regelmatig waanontvangende juist erg gevoelig voor dit zoort boodschappen. Op een forum betreffende dit stigma zou ik dus aan het juiste adres moeten zijn. Helaas moet ik dus begrijpen dat we zover gemetaliseerd zijn in ons brein dat de meeste synapsjes deze overmatig voorradig tekens al niet meer ontvangen, of dat nou zo'n plezierige gedachte is op de valreep van het nieuwe jaar wens ik te betwijfelen. Over de signalen aangevende de grote reset, het volgende: sommige zijn van het arrogante tiep, accept it, live with it. Andere van het droevig berustigende, het is het beste echt geloof me. Enkele storen me in zo'n hoge mate dat ik ze, om het maar even te verwerken zoals het in psychologica genoemd wordt, ze maar even met jullie ga delen: Ten eerste: iedere laatste week van het jaar brengt het timemagazine een man-of-the-jear. Dit afgelopen jaar was het YOU, of-te-wel U en IK. Okee leuk en aardig, in het kader van be-a-star-too misschien verklaarbaar, maar… In de televisie presentatie op cnn besluit de hoofdredacteur de introductie van deze primeur echter met de onheilspellende woorden: ‘and make sure it WON’T be you next year..`. Ten tweede: de preciese tekst van de veelgespeelde radiohit van de canadese performeres nelly furtado. Deze luidt gedeetelijk:Well the dogs were barking at a new moon. Whistling a new tune. All Hoping it would come soon. And the sun was wondering if it should stay away for a day til the feeling went away. Good and the sky was falling on the clouds were dropping and things the rain forgot how to bring salvation the dogs were barking at the new moon. Come Whistling a new tune. Hoping it would come soon so that they could die. Zulke en nog honderden anderen krijgt de meestal niets beseffende consument dagelijks gepresenteerd. Ze betuigen van een onmetelijke soort arrogantie die door de onwetende voor infotainment versleten wordt. Mij maakt het misselijk.