Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schizofrnie

• Tonnie Netten

Ik zoek mensen die een kind hebben met schizofrenie en die, net als wij, niet verder kunnen omdat ons kind, 27 jaar een zoon, niets wil hij leeft zijn leventje heeft veel mantelzorg en professionele zorg heeft een zgn paraplu-rm. Dus zou je denken niets te klagen. Maar ik, zijn moeder, vind zijn leven zo uitzichtloos zo beperkt, dus ik zou graag ervaringen van mensen willen die wel iets met hun kiond hebben bereikt. Ik moet er nog bijvertellen dat onze zoon in ieder geval drank maar ook drugs gebruikt. Hij woont zelfstandig bij ons in de buurt. Wij zijn respectievelijk 57 en 61 jaar oud. Ik hoop op reactie,s van u Groet Tonnie Netten een uitgestreden moeder.

• noix

Kijk eens op de site van ypsilon:

http://www.ypsilon.org/

Deze site is speciaal voor familieleden van mensen met schizofrenie, je kunt er lid van worden en dan ontvang je vier keer per jaar hun blad, met informatie over schizofrenie.

Verder hebben ze in de regio contact groepen voor ouders van mensen met schizofrenie.

En er is een mailgroep speciaal voor ouders van mensen met schizofrenie, deze is geheel gratis, en is hier te vinden:

http://www.ypsilon.org/aanmelden.htm#forum

En dan kiezen voor de mailgroep schizfam.

Succes, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groet noix

• MennoR.

Hallo,

Ik ben zelf een zoon van 26 jaar . Ik heb wel eens drugs geprobeerd, en het zou best kunnen zijn dan dat een beetje heeft bepaald bij de schizofrenie die ik nu heb . Heb 2 opames achter de rug, waarin ik flink in de war was, maar het belangrijkste was (moet ik zeggen) dat mijn ouders altijd achter mij zijn blijven staan : een lijn trokken, veel liefde gaven maar niet altijd achter mijn daden bleven staan.. want dan zou alles nog erger zijn en vergoeilijkt worden !

Dus mijn tip als een 26 jarige zoon is : corrigeer je zoons daden, maar laat hem met goede daden en VOORBEELDEN zien hoe het ook kan !

Dan twijfel ik er niet aan dat jullie beiden nog op een recht pad komen .

Veel groetjes,

Menno

• Tonnie Netten

Dan Brian je hebt gelijk het is zo moeilijk los te koppelen maar toch ik heb veel ervaring met mensen die “gek” zijn ik ben zelf een hulp verlener, mensen raken ook aan laer wal door gebruik maar dan nog moet ik dit laten gebeuren nog een bericht voor Ypsilon daar ben ik lid van en ook voor Menno dank je voor je reactie ik ben nog niet zo goed met internet om jullie op een goede manier te bereiken, ik hoop dat jullie dit ontvangen, bedankt vast en ik hoop op meer reacties ook van Menno en Brian.