Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

klassieke antipsychotica , cisordinol

• Gerda

hoi allemaal

ik heb altijd tabletten risperdal geslikt en ben er niet van aangekomen wel heb ik suikerziekte op gelopen.

daar was ik voor gewaarschuwd.

nu heb ik depot(spuit risperdal) die haal ik 1x in de 14 dagen op en slik voor de nacht 200 mg seroquel en dat helpt ben nooit aangekomen van antipsygotica bij iedereen werkt het anders ook word ik er niet duf van maar sommige juist erg dus dat verschild per persoon.

liefs gerda

• anony

Hoi Gerda ,

Vraag eens aan je arts om chroom-tabletten ? Dat schijnt te helpen voor een goede insuline werking. Vraag eerst je arts , als je dat wil.

En kom jij niet in gewicht aan van de Seroquel ?

Werkt Seroquel ook overdag door zeg maar ? Dwz antipsychotisch en rustgevend.

groetjes anony.Gerda schreef:

>

> hoi allemaal

> ik heb altijd tabletten risperdal geslikt en ben er niet van

> aangekomen wel heb ik suikerziekte op gelopen.

> daar was ik voor gewaarschuwd.

> nu heb ik depot(spuit risperdal) die haal ik 1x in de 14

> dagen op en slik voor de nacht 200 mg seroquel en dat helpt

> ben nooit aangekomen van antipsygotica bij iedereen werkt het

> anders ook word ik er niet duf van maar sommige juist erg dus

> dat verschild per persoon.

> liefs gerda

• Gerda

hoi

nooit van gehoort chroom tabletten waar moet ik me dat bij voor stellen.

ik heb nu seroquel 300 en mag tot 500 gaan en de psygiater zei je kunt er meer trek door krijgen heb er nog geen last van.

liefs gerda

• jolanda

hoi ik wil graag meer weten over cisordinol

heb het wel gebruikt maar iedere keer te kort

gebruik periodes nu Zyprexa nadeel dat je er erg

dik van wordt. Dus stop ik er iedere keer mee

Je slaapt er wel heerlijk op maar je houdt zo'n

verheven gevoel niet lekker

wil graag recenties horen van welke je niet dik wordt

of andere nadelen oploopt zoals suikerziekte en

veranderde schildklierwerking,

groetjes Jolanda,

• Walter

ik gebruik al meer dan 10 jaar haldol en kom er niet van aan.

ik heb een standaard dosering van 3 mg per dag, behalve als het minder gaat ga ik weer naar de 5 mg.

mijn ervaring is dat je van de klassieke antipsychotica minder aan komt dan wel dikker wordt.

maar het heeft ook met je lifestyle te maken, het is veruit het beste om geen alcohol meer te gebruiken.

een vriendin van mij neemt antidepressieva en antipsychotica en is al 5 kilo kwijtgeraakt omdat ze stomweg geen alcohol meer gebruikte en ook een beter eetpatroon ontwikkelde en ze valt nog steeds af…groetjes Walter

• Angela

Ik gebruik al 6 jaar seroquel eerst 300 mg daar wert ik niet dik van en kon er toen goed van slapen en reageerde goed op psychoses. maar na 5 jaar door omstandigheden kreeg ik een heftige psychose en zijn van 300mg naar 500mg.

en dat hielp goed we zijn nu 3 jaar verder geen psychoses meer maar ben 20 kilo zwaarder en dat vind ik baalen. is daar nu niets anders tegen te doen Dus b.v 300 mg seroquel en een ander antypsychotiqa met dezelfde werking, ik eet al niet veel, maar ben best hopeloos wie heeft er een oplossing.

• puk

Heeft iemand ervaring met het overstappen van het middel cisordinol naar risperdal-consta? Zou graag willen weten hoe dat is gegaan in verband met bijwerkingen en zo .

• Mario

Hallo,

Momenteel krijg ik risperdal-consta en ben nu in totaal 20 kg aangekomen. hiervoor kreeg ik Zyprexa, daarop sliep ik heel goed maar kwam ongeveer 25 kg aan in een paar weken! Ik vindt het heel erg dat ik zoveel ben aangekomen, ook omdat ik normaal een slank postuur had. Ik krijg ook nare reacties an bekenden.

Mijn arts zegt dat je niet aankomt can Cisirdinol, is dat waar? want mij werd ook verteld dat je niet aankomt van risperdal…