Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

welk antipsychoticum geeft rust ?

• S

Hoi ,

Ik wil vragen welk antipsychoticum helpt hierbij :

1) rustgevend en licht sufmakend , licht !

2 ) zonder al teveel bewegingsstoornissen en gewichtstoename.

Cisordinol 4 mg ?

Fluanxol 2 mg ?

Orap ?

Ik vind seroquel heel goed maar toch wil ik er vanaf. Het geeft een overmaat aan sufheid waardoor ik te lang slaap en overdag innemen is niet fijn zo suf.

Dus welk middel maakt ook wat suf , voor de nachtrust !

Maar minder dan seroquel.

En gewichtstoename van 20 kilo vind ik niet leuk.

S.

• Sean

Hoi ,

Ik ben licht schizofreen/schizoide dus alleen bij stress randpsychose .

Sean.S schreef:

>

> Hoi ,

>

> Ik wil vragen welk antipsychoticum helpt hierbij :

> 1) rustgevend en licht sufmakend , licht !

> 2 ) zonder al teveel bewegingsstoornissen en gewichtstoename.

>

> Cisordinol 4 mg ?

> Fluanxol 2 mg ?

> Orap ?

>

> Ik vind seroquel heel goed maar toch wil ik er vanaf. Het

> geeft een overmaat aan sufheid waardoor ik te lang slaap en

> overdag innemen is niet fijn zo suf.

> Dus welk middel maakt ook wat suf , voor de nachtrust !

> Maar minder dan seroquel.

> En gewichtstoename van 20 kilo vind ik niet leuk.

> S.

• noix

Voor licht psychotische klachten zou dipiperon een goed middel zijn, werkt wel wat versuffend na het innemen, maar daar slaap je goed op.

Verder is het een mild AP met weinig gewichtstoename

sterkte noix

• Sean

Hoi Noix ,

Werkt dipiperon minder versuffend dan seroquel ?

Want seroquel is me TE versuffend.

bedankt.

• noix

Ik neem het s'avonds in, het werkt slaapregulerend, maar sochtends ben ik niet meer suf, en val s'avonds wel snel in slaap.

• Brian

Opium, zonder twijfel what you're looking for..en je hebt er geen dokters recept voor nodig. Het gebruik is ook nog eens cool, duke ellington, picasso en hemingway namen het ook geregeld en check eens uit wat dat opleverde. Ik weet niet wat voor werk jij precies doet met je flow, maar geloof me, things go better..

• Sean

Hoi Brian ,

1 ) wat bedoel je met wat voor werk ik doe ………en flow ?

2 )en opium what you're looking for…..?

2 vragen aan jou Brian.

groetjes Sean.Brian schreef:

>

> Opium, zonder twijfel what you're looking for..en je hebt er

> geen dokters recept voor nodig. Het gebruik is ook nog eens

> cool, duke ellington, picasso en hemingway namen het ook

> geregeld en check eens uit wat dat opleverde. Ik weet niet

> wat voor werk jij precies doet met je flow, maar geloof me,

> things go better..

• Brian

Dr zijn veel natuurlijke en chemische producten waarmee je het leven gemakkelijker kunt laten lopen. Het is natuurlijk wel erg belangrijk dat dat wat je doet of wilt gaan doen net zo goed (of beter) vloeit (flowen) als voor de kuur. Te veel rust is dus niet goed als je dan je ding niet meer kunt doen. Als het je dus gaat om rust, dan hoeft het dus niet perse een antipsychoticum met deze nevenfunctie te zijn. Ik zou zelf de voorkuur geven aan een natuurproduct (wat jezelf naar believen kunt doseren) boven een chemische apothecaire (niet te onderbreken kunnende) kuur. Het gebruik van reine natuurproducten heeft dat voordeel, dat na gebruik er een fysische weerstand optreed waardoor regulering vanzelfsprekend is. Veel natuurdrugs hebben een eenmalige unieke werking, die bij volgende pogingen een gelijknamig effect te bereiken, niet te evenaren zal zijn. Verslaving is een marketingtruc die slechts opgaat voor hun chemisch derivatieven broeders (pillen). Psychoses laten zich heel goed managen. Keep your beast in line.

• S

Brian wat bedoel je met keep your beast in line ?

Kun je dat verduidelijken ?

En kun je ook verduidelijken wat je bedoelt met : wat je doet of wilt gaan doen net zo goed flowen als voor de kuur ?

Ik snap dit niet ?

bedankt goede man.

• Brian

Hi S.

Ik bedoel zoals je je lichaam tevreden moet houden met gymnastiek of joggen en juist voedsel dien je ook je brein en hogere geest(en) goed te behandelen. Voor de beginners zijn er dan soduku puzzeltjes, dit is een soort hometrainer voor ziel. Dat betekend tijdsverspilling en droogfietserij. Bij het voeden van je eigen ziel komt er ook meer om de hoek kijken dan een afhaalmaaltijd soulfood. Jou geest is een wispelturig dier waarvan de teugel goed gedoseerd mag en moet laten vieren. Antipsychoticum is een steeds korter wordende leiband voor jouw innere hond. Uiteindelijk is de lijn zo kort

dat zijn pootjes de bodem niet meer raken. Ugh.