Hoi Brian , en anderen
Dit prikbord heeft een hoog niveau van Respekt . Ik oordeel dus niet over de ander zijn of haar situatie , en laat ieder hier in zijn of haar waarde. Ik Respekteer ieder hier en ik wil ook dat er zo met mij hier word omgegaan.
Brian , ik heb een beetje gelezen wat jij hier op dit prikbord allemaal schrijft.
Ik zie soms betrokkenheid , soms wijsheid , sterke intelligentie en een bepaalde visie.
Ik Respekteer je en laat je in je waarde Brian.
Maar nou heb jij iets aan mij geschreven waar ik niet goed weet wat er mee te doen . Of hoe het op te pakken.
Brian schreef op 19-02-2007 en 1-03-2007 het volgende naar mij toe:
1 ) “Psychoses laten zich heel goed managen. Keep your beast in line.”
Hier haal ik uit van : psychoses zijn goed mee om te gaan. Hou je sterk !
Sterkte ! Of blijf in balans.
Maar nu wordt het steeds minder mogelijk om me in te leven wat Brian naar mij schreef :
2 ) "lichaam verzorgen……..geest ook door puzzels ………voeden van je ziel…………… Ik begrijp dit ook nog .
Want ja je hogere geest kan je verzorgen door te schilderen , mediteren en sporten.
En nu iets ! :
3 ) “Jouw geest is een wispelturig dier waarvan de teugel goed gedoseerd mag en moet laten vieren. Antipsychotica is een steeds korter wordende leiband voor jouw innerlijke hond . Uiteindelijk is de lijn zo kort dat zijn pootjes de bodem niet meer raken. Ugh.” Schreef Brian aan mij.
Hier kan ik heel erg boos om worden Brian !
Jij kent mijn geest niet Brian . En als je bedoelt dat ik dingen los mag laten…..dan kan ik je wel begrijpen.
Maar je bedoelt dat antipsychotica mijn innerlijk beperken ? Als je dat bedoelt kan ik me ook voorstellen.
En met je laatste zin bedoel je dat antipsychotica bij mij zo slecht werken dat ik mijn zelf verlies ?
Ik vind dit dreigend overkomen , wat jij als laatste naar me schreef. En ik kan hier heel erg kwaad om worden.
Wat bedoel je Brian ?
Wil je dreigen ?
Weet iemand misschien wat hij bedoelde ? lees : 19-2-2007 en 1-3-2007
Sean.