……….zal me even snel voorstellen, ik ben een 30 jarige getrouwde moeder van 4 kinderen.
mijn man heeft van die rare waan ideeen, het ene moment gaat alles goed en het andere moment is het een totaal ander iemand, die denkt dat wij hem niet willen dat de hele wereld tegen hem is en ga zo maar door.
hij heeft soms stemmen in zijn hoofd,
we hebben hiermee bij het riagg gelopen en zijn bij een magnetiseur geweest en hebben hypno therapie gehad maar het heeft allemaal niet mogen baten.
bij het riagg kreeg hij oxazepam voor geschreven maar daardoor leek het allemaal nog erger te worden, hij was heel afwezig, hoorde me niet, en praatte vaak in zichzelf.
dus hij is gestopt met die medicijnen, er is eigenlijk geen duidelijke diagnose gesteld over wat hem mankeerd, nu grijpt hij de laatste tijd vaak naar de drank in de hoop dat hij rust krijgt in zijn hoofd.
soms ben ik best bang voor hem, zeker als hij agressief reageerd, angs voor wat hij kan gaan doen, naar mij maar zeker naar mijn kinderen toe.
komt dit jullie misschien bekend voor?
zo ja hoe kan ik het beste reageren op hem als hij weer zijn andere ik is?
ik hoop hier wat antwoorden te kunnen vinden, en misschien met mensen te kunnen praten die in een soort gelijke situatie zitten..
groetjes cindy