Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Brief schrijven

• YoungSchizo

hey mensen,

Is toevallig iemand van jullie hoog afgestudeert bijv. HBO of Universiteit of heel goed in het Nederlandse taal. Ik ben namelijk van plan om iets te beginnen en wou graag een vergunning aanvragen bij de gemeente. Is er iemand die mij kan helpen bij het opstellen van een proffesionele brief? Zo niet, heeft iemand dan een goed bezochte site van Nederlandse studenten?

laat me het weten via hier of op huiswerknha@live.nl

groetjes,

YoungSchizo

• YoungSchizo

Geen 1 intelligent koppie die mij verder kan helpen?? Desnoods doen we het samen, het is tevens een training tegen negative en cognitive symptomen..

• MennoR.

ik ben niet zo geleerd dat het wel even doe.

Ik hoop bij deze dat iemand de oproep hoort, en er gehoor aan geeft.

• YoungSchizo

Bedankt MennoR. voor je ondersteunende woorden. Ziet er niet naar uit dat iemand in staat is mij te helpen, maar heb inmiddels een goede site gevonden waar mensen zich bezig houden met dit soort zaken. :-)

groetjes

YoungSchizo

• Angie

Hoi Youngschizo,

Ik ben behoorlijk goed in Nederlands en in het schrijven van brieven en ik wil je best helpen hoor, ik had je oproep eerder niet gezien. Alleen wil ik mijn e-mail adres hier niet geven, maar als je je brief bijvoorbeeld online wilt plaatsen wil ik je best helpen, anders even via Schizforum of Pandora daar kan je anonieme pb´s sturen.

• YoungSchizo

Hallo Angie,

Geweldig van jou dat jij mij wilt helpen! Op dit moment ben ik zelf klaar met het schrijven, ik heb alleen problemen met comma's, alinea's en wat moeilijkere Nederlandse woorden in de brief te zetten. Ik zal morgen of maandag het via stichting pandora naar jou toesturen.

groetjes,

YoungSchizo

• Angie

Ja, dat is goed, ik zal het voor je nakijken. :)

• YoungSchizo

Hi Angie,

Ik heb jou geprobeerd via stichtingpandora een pb te sturen met de brief alleen daar is iemand die Ankie heet en geen Angie, ben jij daar Ankie toevallig?

• Angelica

Ja, dat klopt, en zoals je ziet heb ik vandaag hier ook per ongeluk met de verkeerde naam geprikt. ;)