Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

interview

• dimitri

hallo iedereen

mijn naam is Dimitri en voor mijn eindwerk moet ik een diepte-interview afnemen bij een persoon die schizofrenie heeft en zijn of haar naaste familie ook.

jullie privacy wordt volledig gerespecteerd, dit onderzoek wordt enkel voorgelegd aan een 4 koppige jury en jullie namen moeten er niet in voorkomen.

als er iemand geïnteresseerd is om mee te werken mijn e-mail adres is drybarski@msn.com

alvast bedankt om dit bericht te lezen

• dolf

Daarvoor moet je bij Anoiksis zijn. www.anoiksis.nl.

Dolf

• dimitri

dank je wel Dolf, dit is een zeer hulpvardige link

• chrisje

Hallo, Dimitri

Ik ben een studente verpleegkundige. Nu moesten alle leerlingen een synthese maken betreffende een ziekte.

Ik had dus het boek moderne psychiatrie van Johan Cullberg ter advies gekregen..helaas was die in niet één bib nog voorradig ofwel waren ze niet meer teruggebracht.

Via Google dan maar.. en wél nog enkele boeken..maar die zijn wel reeds van in de jaren '80. Mag ik je vragen of je me zou kunnen helpen met enige belangrijke informatie omtrent het Chizofrenie. Het is namelijk het ziektebeeld die ik wou uitdiepen.. Alvast bedankt. Mijn E-mail adres is christeldg@hotmail.com

Vriendelijke groetjes Chrisje.

• Willeke

Chizofrenie is een gecompliceerd ziektebeeld met vele kanten maar ook vele gradaties.

Ik ben bij 2 bijeenkomsten geweest van Ypsylon..

Dit is een stiching voor familieleden en aanverwanten die te maken hebben met de zorg van iemand uit hun gezin of familie met dit ziektebeeld.

Ik kwam hier terecht nadat mn ex man en dochter opgenomen werden.

Google even en vraag desnoods folders en informatie op bij zowel deze stichting als bij het parnassia.