Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Angie

• Tim

Hoi Angie en anderen ,

Ik ben ook aan het minderen en afbouwen van medicijnen.

Ik ga het zelf doen. Ik geloof meer in de visie van de Chinese Geneeswijzen .

In China heb je een ziekenhuis waar er echt veel chronische patienten komen met alles . Kanker , verlammingen , psychische problemen , astma , botaandoeningen etc.

Ze doen daar niets aan medicijnen of zo. Wel 12 uur per dag Qi Qong .

Welke vorm het is zoek ik nog op.

Daar genezen mensen echt dmv Energie die wordt “gemaakt” en “opgewekt” door de oefeningen .

Het is zeer Wetenschappelijk bewezen !

Die Chinese Geneeswijze en visie erop dat gaat veel dieper en verder dan onze “domme” artsjes met hun boekjes over as1 en as2 .

• Tim

het is Zhineng Qi Qong , uit China.

In Nederland www.chineng.nl

Kijken !!! Opzoeken !!! Ervaren !!!

Misschien ga ik naar China ervoor.Tim schreef:

>

> Hoi Angie en anderen ,

>

> Ik ben ook aan het minderen en afbouwen van medicijnen.

> Ik ga het zelf doen. Ik geloof meer in de visie van de

> Chinese Geneeswijzen .

>

> In China heb je een ziekenhuis waar er echt veel chronische

> patienten komen met alles . Kanker , verlammingen ,

> psychische problemen , astma , botaandoeningen etc.

> Ze doen daar niets aan medicijnen of zo. Wel 12 uur per dag

> Qi Qong .

> Welke vorm het is zoek ik nog op.

>

> Daar genezen mensen echt dmv Energie die wordt “gemaakt” en

> “opgewekt” door de oefeningen .

> Het is zeer Wetenschappelijk bewezen !

>

> Die Chinese Geneeswijze en visie erop dat gaat veel dieper en

> verder dan onze “domme” artsjes met hun boekjes over as1 en

> as2 .

• Angie

Lieve Tim,

Ik ben heel dankbaar dat je die naam hebt gevonden, ik was er al lang naar op zoek. Doe je voorzichtig met dat afbouwen? En heb je wel hulp van een arts, je gaat toch niet zomaar zonder hulp afbouwen? Je weet dat ik dat gedaan heb maar dat was echt een beetje anders in mijn geval. In mijn geval mocht ik namelijk afbouwen van m´n behandelaar.

Ik weet heel veel af van wat jij hierboven beschrijft, de weg om dit te bereiken is echt iets wat velen jaren duurt. Ik ben zoals je wellicht weet o.a. hiermee bezig geweest en met nog wat andere aanverwante dingen, en het heeft in mijn geval geholpen. En in mijn geval heeft het ook 13 jaar geduurd voordat ik het eindelijk begon te merken….

Besef heel goed dat bovenstaande meneer ook niet zomaar eventjes van zijn ziek zijn afgekomen is.

Ik hoop dat je weet waar je mee bezig bent Tim. Ik maak me ongerust om je. Doe je rustig aan?

• Angie

Tim, ik dacht dat jij bedoelde dat je de naam had gevonden van die Chinees of Japanner die van Schizofrenie af gekomen was, ik had toen nog niet op die link geklikt.

Ik begrijp nu pas goed wat je van plan bent en ik vind het geen slim idee.

Ik hoop dat je dit nog op tijd leest, dingen als wat jij gevonden hebt duren jaren voordat het gaat werken, als je al wilt afbouwen doe dat dan pas als je in een ver gevorderd stadium ben hiervan, dat is hoe ik het heb gedaan. Je hebt namelijk al je kracht nodig op het moment dat je afbouwt en in de periode hierna. De timing moet goed zijn enz.

Begin hier aub niet op eigen houtje aan.

• Tim

lieve Angie ,

Hoe weet jij dat ?

Je schrijft in mijn geval ….bedoel je dat je mij kent ?

Lees eerst iets meer over dat ziekenhuis in CHINA , niet een qi qong cursusje hier of daar…..

Zoek maar : Zhineng Qi Qong. China.

Dan pas oordelen Angie !

Ken je mij ?

• Angelica

Lieve Tim,

Ik ken je niet en ik beoordeel of veroordeel je niet, ik spreek slechts mijn zorgen over jou uit.

• Willeke

Tim ga aub met een ervaren iemand afbouwen die je in de gaten kan houden.

IEdere nieuwe psychose kan een verdere beschadiging veroorzaken.

Laat je omgeving opletten of je achterdochtig wordt of andere klachten krijgt.

Zo ja verhoog je pillen dan weer.