Hoi ,
Ik heb de antipsychotica gestopt . Helemaal .
Ik gebruik nog wel Lorazepam .
Met antidepressiva ben ik ook gestopt .
Mijn arts weet dit niet. Maar wie is mijn arts ? Ik ben een nummer.
Hij is aardig maar heeft teveel patienten .
Ik bepaal zelf wat ik doe ! En ik ben het zo zat die rotzooi en dei Farma-macht.
Die eetlust en gewichtstoename ben ik ook helemaal zat !
Okee het vlakt me af en zorgt dat ik beter slaap.
Nu slaap ik kort . Ik doe veel aan ademhalingsoefeningen en vermijd teveel drukte.
Maar ik ga soms ook de drukte in.
Dan luister ik goed naar mijn lichaam dat aangeeft wanneer het te druk voor me wordt.
Die Zhineng Qi Qong is niet iets wat je even in het buurthuis overal kan doen.
Je moet de juiste mensen hebben die dit echt kunnen. Misschien ergens in Nederland gegeven door een ervaren Chinees , het liefst een Arts.
Maar vooral in China !
Ik heb weer gelezen over Zhineng Qi Qong dat er een ziekenhuis is in China en nu ook in Amerika want dit wordt groot zonder geld !
In China heb je een “ziekenhuis” waar honderden mensen komen met diverse chronische en niet chronische klachten. Ze geven GEEN medicijnen en GEEN behandelingen , er werken Artsen en ex-patienten die met hun hele hart en ziel zelf Zhineng Qi Qong geven .
De Artsen en nog verder gestudeerde Artsen grijpen daar alleen in bij echte acute nood.
Ze doen daar uren per dag Zhineng Qi Qong. Het genezingspercentage is erg hoog daar !!!!
Ze werken in mijn woorden met : Kosmische of Natuur-energie , Chi en Qi , liefde en groepsoefeningen die de energie sterker maken. Ook met rustige bewegings - en sterke ademhalingsoefeningen. Ook werken ze met affirmaties.
Dat er Energie is en energiebanen in ons lichaam , zoals de Chinezen dat en Chinese Artsen dat beschrijven is al langer wetenschappelijk bewezen en aangenomen .
Maar niet zo interressant he door die Farma-machten en de bonussen….
Als ik echt flinke klachten krijg dan vraag ik weer antipsychotica.
Nu ben ik wat achterdochtig en soms wat gespannen.
Ik eet gezond en ik leef gezond en ik zoek zoiets als Zhineng Qi Qong.