Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Willeke

• Angelica

Tim, heb jij je ook weleens verdiept in de nut van voedsel wat gezond is (zoals: dieten) , naast dus het feit dat je veel van vitamines afweet. Bij bepaalde mensen (ik ben er 1 van) werkt een zeer uitgebalanceerd dieet beter dan al die supplementen slikken.

Ik volg al een jaar ongeveer mijn dieet en dat werkt erg goed.

• Tim

Hey Angelica ,

Ja ik geloof je. Maar dieten kunnen niet voor iedereen goed zijn.

Vitamine B 's worden zelfs soms als geneesmiddelen voorgeschreven omdat ze de werking van stofjes in de hersenen positief beinvloeden.

Ook Magnesium helpt dit.

Maar een Farma-macht of Psychiater zal dit altijd ontkennen.

Ik denk dat een dieet voor de dochter van Willeke nu niet goed is.

• Willeke

Mn dochter heeft in haar zwangerschap dwanggedachten en straatvrees ontwikkeld welke steeds vergerde met gekke gedachten dat ze zichzelf wat aan wilde doen. De angst om alleen te blijven…

De psych was op zoek naar een combinatie van prozac en serequel en zyprexa om haar van die gedachten af te helpen.

De angsten zijn nu weg en ze durft weer alleen naar buiten en met de bus dat hebben we heel langzaam uitgebreidt net als langzaam weer alleen blijven.

De zyprexa was voor de angsten en dwanggedachten om die te onderdrukken en als ze daarmee stopt komt dat binnen 2 a 3 dagen weer terug.

• Willeke

Mijn dochter heeft ook een vitaminekuur gedaan.

Ze had op internet een site gevonden van mensen met pre-postnatale depressies..

Deze mensen gebruikte allemaal vitaminepreparaten.

mijn dochter heeft deze een paar maanden gebruikt maar hadden geen effect bij haar.

• Willeke

Dat hopen wij ook.

Ik heb mn dochter al gezegd dat ze dit keer heel langzaam moet gaan afbouwen.

Niet in eenkeer stoppen maar eerst van anderhalf naar 1 pil.. dat een 2 maanden slikken gaat t goed weer halveren.

Goed alles in de gaten houden op dat moment.

Zker spannend want t gaat nu zo goed met haar.

Hoop niet dat ze een terugval gaat krijgen.

Is de zyprexa afgebouwd dan even een paar maanden rust. en dan de prozax halveren.