Hey YoungSchizo ,
Aardig van je.
Maar nu oordeel ook jij verkeerd.
Ik heb die film als topic neergezet omdat Angelica mij een vraag stelde over het geloof en bidden. We hadden het over bidden.
Ik geloof niet in een religie , maar deze film heeft mij aan het denken gezet over het Katholieke geloof en de psychiatrie.
Dit was dus een zeer goed voorbeeld als een antwoord op haar vraag.
Want duidelijker dan die film kan het niet als antwoord op haar vraag.
En dan bedoel ik de kern van dat waargebeurde verhaal : Psychiatrie versus Religie.
Nogmaals ik ben ingegaan op een vrouw die een bericht plaatste op 6-4-2007 : schizofrenie valt te genezen.
Dat bericht bevatte al alternatieve invalshoeken. Ik ben op haar visies / startpunt /gezichtspunt ingegaan .
Als ze onderwerpen over sport had of anders dan was ik daar op ingegaan.
Ik ga in op WAT iemand schrijft en zegt en wil.
Ook schreef ik met een vrouw , als je het tenminste hebt gelezen allemaal van mij en haar , die jarenlang bezig is met allerlei alternatieven.
Ze wilde mij zelfs adviseren . Wat ik ook wilde.
Angelica is al jaren bezig met onderwerpen zoals Healing , Magnetiseren , lezen , filosofie . En het niet alternatieve maar bijzondere en sterke Shaolin.
En ze heeft een eigen praktijk gehad.
Van Shaolin weet ik wel iets .
Ik kan veel van haar leren .
Ze weet veel meer dan ik op filosofisch vlak en alternatieven .
Lees nou eens ! En Hulk en Menno ook !
Ga niet lukraak oordelen of veroordelen !
Ga mij niet aanvallen op iets wat ik niet heb gedaan , denk eerst na , LEES alle berichten eerst !
Ik weet meer van psychologie , non-verbale communicatie , psychopathologie , psychiatrie , vitamines en mineralen , sport , het Politie-vak .
Dus ik vond het reuze interressant wat zij schreef . Ik voelde me ook beter door haar .
Maar nu voel ik me teleurgesteld , gepakt/ in de maling genomen , nog wat boos , opgefokt , moe maar kan niet slapen , verdrietig , somber.