Hoi YoungSchizo ,
Bedankt voor je rustige toon. Je bent een aardig eerlijk mens.
Je hebt gelijk maar eerst even een paar feiten :
1 ) Ik ben niet begonnen met Alternatieve visie op schizofrenie : Schizofrenie valt te genezen geschreven door Angie/Angelica op 6-4-2007.
2 ) Ik reageerde erop vanuit die invalshoek. Ik ging dus door waar zij begon / startte .
3) Dus Angelica begonhiermee.
4 ) Ik kan het over diverse onderwerpen hebben , diverse invalshoeken : diagnostiek , psychofarmaca , recht , Politie , communicatie. Dus ook allemaal hele no nonsens onderwerpen zeg maar.
5 ) Angelica schrijft dat zij al jaren bezig is met vormen zoals Shaolin en veel meer. Maar hierin duidelijk aangeeft dat ze zeer stevig op haar benen staat.
6 ) Ik claimde haar niet , ze reageerde op mij vrij vanuit vrije wil.
7 ) Ons kontakt was nogal bijzonder aan beide kanten.
8 ) Velen lezen de berichten en reakties niet goed , misschien een paar woorden en dan ligt hun oordeel klaar.
En dan ineens , ik had 6 uurtjes gesport gisteren. Voelde me top . Helder . Ik verheugde me op dit prikbord.
Pats in mijn gezicht . Ik schrok .
Ook zag ik vanuit het niets 2 mensen die ineens hun mening klaar hadden terwijl ik die niet had gehoord tijdens de communicatie tussen mij en Angelica.
Ineens . Menno en Hulk .
Toen dacht ik wat zijn die mensen dom door zomaar te oordelen en mij de schuld te geven , terwijl Angelica al jaren hiermee bezig is en dus veeeeeeeeeel meer hierover weet dan ik. En ze ermee begon hier . Niet ik !!!!
Laat dat heel duidelijk zijn. En als je kan lezen , lees dan ALLES eens goed !
Ga er rustig voor zitten en lees het goed vanaf : 6-4-2007.
En ja ik heb gisteren maar 450 mg. Tranxene ingenomen zo kwaad was ik en verward en verdrietig.
400 mg. Tranxene komt ongeveer overeen met : 500 mg. Oxazepam , 6 mg. Xanax , 200 mg. Diazepam .
Ik had nog wat haldol liggen heb ik ook maar ingenomen. Toen werd ik rustig maar heb de hele nacht slecht geslapen en zeer onrustig.
Dus misschien ga ik hier helemaal weg.
Straks ben ik weer Manisch of zit ik wel in een psychose.