Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beste Hulk en Menno

• Tim

Beste Hulk en Menno,

Angelica is hiermee begonnen . Mijlenver voordat ze op dit prikbord verscheen.

Ze schreef op 6-4-2007 : Schizofrenie valt te genezen .

In dat bericht zat al een alternatieve en filosofische invalshoek.

Ze schreef me ook dat ze al jaren , misschien 20 jaar , bezig is met Healing en Filosofie . Alternatieve behandelingen .

Ze schreef over dat ze 2 jaar als zelfstandige heeft gewerkt , een eigen praktijk.

Ze schreef over Hulpverlener zijn of worden.

Ze schreef over zeer filosofisch en alternatief getinte onderwerpen.

Ik reageer op wat iemand schrijft en wil , vraagt.

Als Angelica het alleen over dieren wilde hebben dan ging ik daarin mee .

Als Angelica het alleen over schilderijen of sport wilde hebben dan ging ik daarin mee.

Ik ben hier niet mee begonnen. Angelica is duidelijk begonnen op 6-4-2007 .

En hiermee doorgegaan. Het zit in haar . Dit bedoel ik positief. Deze onderwerpen zitten in haar interresse. Daar mag je mij niet de schuld van geven !!!!

Ik heb vanuit mijn hart en geweten eerlijk en echt geschreven . Oprecht.

Ik wilde leren en helpen !

Als Angelica nu rand-psychotisch is dan mag je mij daar niet de schuld van geven.

Dan heeft ze dit helemaal zelf gedaan !

Ik hoop dat ze nu verstandige dingen doet zoals 112 bellen of de crisesdienst bellen.

Niet zomaar medicijnen innemen.

En ik kan er ook niets aan doen dat ze al jaren met dit soort onderwerpen bezig is , zie alle berichten en reakties vanaf 6-4-2007.

Vriendelijke groeten en een rustige dag ,

Tim.

• Tim

Beste Hulk en Menno ,

Het spijt me dat ik zo gek reageerde naar jullie toe gisterenavond of nacht.

Excuses , sorry !

Rustige dag.

• Tim

zie bericht 2-5-2007 om 22.33

aan Menno en Hulk nogmaals mijn excuses voor mijn achterlijke geraas.

Ligt niet aan jullie.

Ging met mij even niet goed.

De stoppen vlogen eruit.

Het spijt me.

Ik heb nu stabiele dosering Tranxene 200 mg. wat nu zeer duidelijk helpt tegen mijn maniforme gedrag/gevoel. Tranxene moet ook opgebouwd worden…….

Ik hoop dat jullie tweeen mij vergeven en het zien als mijn probleem gisterenavond.

Ik had me even misdragen en bied weer bij deze mijn excuses aan Hulk en Menno aan !

Zand erover , even goede vrienden wat mij betreft.

Fijne avond.