Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Angelica !

• Tim

Hoi Angelica ,

Dat wil ik wel gaan doen.

Maar ik wil niet aan iedereen dan mijn emailadres geven !

Snap je ?

Dus hoe gaan we dat doen ?

Ik wil dan ook jouw emailadres en ik wil alleen mijn emailadres aan jou geven .

En ik wil dat je hier , wat ik van jou verwacht , integer of discreet mee omgaat.

En mijn emailadres wat ik nog moet maken , aan niemand geeft !

En ik heb bij de Politie gewerkt dus ik heb snel dingen in de gaten die niet goed gaan…..

Maar wat wil je ?

Nu al emailen terwijl je je zo voelt ?

Het kan maar wil je dat nu al dan ?

groetjes Tim.

• Angelica

Oké helemaal duidelijk. Ik zet de mijne wel hier neer, heb je nu al een adres dan? Laat dat even weten als het zo is.

Ik heb gisteren maar geen ap meer genomen ik werd er lichamelijk zo ziek van en kreeg zulke enorme hartkloppingen dat ik het niet meer trok.

Vandaag deed ik het op school minder als vorige keer helaas dat voelde ik wel. Ondanks dat ik me prima voelde.

• Tim

Hey Angelica ,

Hier zat ik op te wachten . Wat fijn dat je weer reageert . Doet me goed.

Wat me ook goed doet is dat ik denk , niet voel , dat het iets beter met je gaat.

Wat ik al schreef , maar dat weet jij ook heel goed , is dat je een psychose VOOR kan zijn door de emoties en de stress en prikkels LAAG te houden.

Hartkloppingen door Risperdal ? Wat erg !

Ja ik geef toe het blijt chemische rommel dat uit fabrieken komt en niet uit de natuur.

Maar ik zeg hier metteen bij , ook om mensen niet te kwetsen : AP's en benzo's KUNNEN ook wondermiddelen zijn voor een mens !

Misschien kan je zonder. Daar durf ik me niet , meer , over uit te spreken.

Vraag aan je Arts en luister naar jezelf.

Maar wat ik al aangaf : een psychofarmacum wat geen ap is maar helpt als zeg maar omweggetje , snap je ?

Bijvoorbeeld tijdelijk Tranxene , Diazepam . Of Buspiron als niet verslavend anti-spanningsmiddel.

Werd je ook naast hartkloppingen misselijk van Risperdal of spierkrampen ?

Werd je slaperig en moe ?

1 Tip : Rust .

Zullen we vanavond maar doen : emailadres ?

Of ik schrijf gewoon mijn telefoonnummer op . Grapje .

Ik weet niet of het me lukt.

Is de rede voor email dat je vrijer kan praten Angelica ?

Tim.

• Tim

Hoi Angel ,

Ik heb een fijne dag gehad . 4 uur gesport . Ook gestudeerd.

Rust.

Ga je iets lekkers koken ?

Eet smakelijk !